پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
پویش حوزوی « جهادگر سلامت خسته نباشی » در حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ به پاس ایثار شبانه روزی کادر درمان در مسیر حیات دوباره به مبتلایان به ویروس کرونا، پویش «جهادگر سلامت، خسته نباشی » در حوزه علمیه کرمانشاه راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، به همت روحانیون قدردان از زحمات شبانه روزی و کم نظیر مدافعان جبهه سلامت ، پویش «جهادگر سلامت خسته نباشی» در حوزه علمیه کرمانشاه راه اندازی شد.

 دست‌اندرکاران برگزاری این پویش با انتشار متنی اعلام کردند: زحمات و ایثار کم نظیر مدافعان جبهه سلامت که به دور از کانون گرم خانواده و فرزندان و نورچشمانشان، همچون رزمندگان دوران دفاع مقدس، مدافعان حریم و حرم که برای مقابله با ویروس نا امنی و بر قراری نعمت امنیت جانفشانی کردند.

امروز هم شاهد شهادت عده ای از فرشتگان سلامت و خدمت رسانی همکاران آن عزیزیان، برای برگرداندن نعمت سلامت به مبتلایان و جامعه هستیم.

اکنون بر خود وظیفه دانسته که با گفتن حداقل یک خسته نباشی به کادر درمان، اندکی از زحماتشان را قدر بدانیم و پویش مردمی «جهادگر_سلامت_خسته_نباشی» با همین هدف راه اندازی شده است.

 از تمامی روحانیون، طلاب مدارس علمیه استان کرمانشاه و خانواده های معظم آنها دعوت می شود، در این پویش با هشتگ #جهادگر_سلامت_خسته_نباشی، شرکت و تصاویر خود را برای ما ارسال نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha