پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مرکز اسلامی بوستون واکسیناسیون کرونای میان ادیانی انجام می‌دهد

حوزه/ مرکز اسلامی بوستون در ماساچوست که از شنبه به یک مرکز موقت واکسیناسیون کرونا تبدیل شده است اعلام کرد که به صورت میان ادیانی عمل کرده و از همه همسایگان و از جمله غیرمسلمانان خواسته برای دریافت واکسن مراجعه کنند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از bostonglobe، مرکز اسلامی بوستون در وایلند واقع در ایالت ماساچوست آمریکا به یک مرکز موقت واکسیناسیون میان ادیانی تبدیل شده است.

این مسجد در وایلند روز شنبه درهای خود را باز کرد تا به عنوان یک مرکز موقت واکسیناسیون کرونا ایفای نقش کند که تلاشی در هدف تشویق افراد بیشتر به واکسن زدن و تقویت روابط میان ادیانی بود.

دکتر م. فیصل خان، متخصص قلب در مرکز پزشکی سنت الیزابت، که همچنین به عنوان امام جماعت مرکز اسلامی بوستون در وایلند  فعالیت می‌کند و دارای مدرک کارشناسی ارشد در زمینه اپیدمیولوژی از دانشکده بهداشت عمومی هاروارد است، از این خدمات استقبال کرده و گفت:  وقتی این واکسن‌ها را دریافت کردیم ، با خود فکر کردیم که ما واقعاً می‌خواهیم این را با همسایگان خود به اشتراک بگذاریم. مثل اینکه سفره واکسن را می‌خواستیم به روی همه گشوده باشیم.

به گفته خان این برنامه در دیگر اماکن دینی از جمله معبد یهودیان و دو کلیسای دیگر محلی از جمله کلیسای چوپان کاتولیک و کلیسای وحدت جهانی نیز برگزار می‌شود و هدف آن افزایش سهولت دریافت واکسن برای مردم بوده است.

وی گفت: این کلینیک دوزهای اولیه واکسن به حدود ۸۰ نفر انجام داده است آنها می‌توانند سه هفته دیگر برای دوزهای دوم خود برگردند.

گفتنی است روز شنبه ، وزارت بهداشت عمومی ایالت گزارش کرد که تعداد دوزهای تجویز شده در ماساچوست با ۸۷،۵۵۰ افزایش به ۶۱۸۵،۴۹۶ رسیده است. تعداد افرادی که کاملاً واکسینه شده اند  نیز به ۲،۵۸۰،۲۰۹ نفر رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha