جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام فغانی قزوین

حوزه / معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه قزوین گفت: مأموریت مشترک حوزه علمیه و آموزش و پرورش این است که انسان های در تراز نظام، انقلاب و متعهد به آرمان ها را تربیت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام عباس فغانی، ظهر امروز در نشست کمیته همکاری های حوزه علمیه و اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: همکاری بین حوزه علمیه و آموزش و پرورش باید تکمیل‌کننده و برطرف‌کننده نقایص موجود باشد تا مسیر تعلیم و تربیت به خوبی طی شود.

وی خاطرنشان کرد: ضرورت همکاری و ارتقای این همکاری میان حوزه و آموزش و پرورش بر کسی پوشیده نیست، اما آنجایی که پیوند میان حوزه و آموزش و پرورش شکل می گیرد، جایی است که هم آموزش بدهیم و هم تزکیه داشته باشیم و باید نسبت به این مهم اهتمام داشته باشیم

حجت الاسلام فغانی ادامه داد: در واقع مأموریت مشترک حوزه علمیه و آموزش و پرورش این است که انسان های در تراز نظام، انقلاب و متعهد به آرمان ها را تربیت کنند.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: امروز آموزش و پرورش نیاز به اتاق فکر و هیئت اندیشه ورز دینی و تربیتی دارد تا پاسخگوی نیازهای روز جوانان و نوجوانان در مدارس باشد.

وی ادامه داد: تربیت دینی و اجتماعی زیربنای رشد و تعالی جامعه است که امروز باید از سوی مدیران و معلمین مدارس مورد توجه جدی قرار گیرد.

حجت الاسلام فغانی تصریح کرد:  حضور با نشاط و فعال مبلغان طرح امین در مدارس استان قزوین برکتی است و مورد استقبال مسئولین و خانواده ها قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه حوزه دارای ظرفیت های عظیم علمی، پژوهشی و تبلیغی است، تصریح کرد: آموزش و پرورش از ظرفیت و امکانات موجود در حوزه های علمیه حداکثر بهره را ببرد.

انتهای پیام /

ماموریت حوزه و آموزش و پرورش تربیت انسان های تراز انقلاب است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha