پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام شهسواری قزوین

حوزه / مسئول دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت:  متاسفانه امسال هم به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا برگزاری راهپیمایی نخواهیم داشت و با پویش‌های جهانی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، صدای دفاع و حمایت از فلسطین پرطنین‌تر از گذشته به گوش جهانیان خواهد رسید.

 حجت الاسلام غلامحسن شهسواری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، ضمن ایام شهادت حضرت علی (علیه الاسلام)، گفت: شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان، عالم از وجود مبارک امام علی(ع) محروم شد و روح ایشان به عالم جنان پرواز کرد و به گفته خودشان رستگار شدند.

وی خاطرنشان کرد:حضرت علی (علیه الاسلام) توجه زیادی به مردم محروم داشتند و طوری زندگی می‌کردند که مانند پایین ترین قشر جامعه باشند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: امروز مسئولین کشور وظیفه دارند به مشکلات مردم رسیدگی کرده و محرومیت زدایی کنند و کمک های مؤمنانه و گره گشایی از مشکلات ضعفا را در رأس برنامه های خود قرار دهند، این همان وصیتی است که حضرت علی (علیه الاسلام)، فرزندان خود و تمام مؤمنین را به آن توصیه فرمودند: "کونوا للظالم خصما و للمظلوم عونا" همیشه از مظلومان دفاع کنید و دشمن ظالمان باشید.

حجت الاسلام شهسواری به آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس پرداخت و بیان کرد: متاسفانه امسال هم  به دلیل شیوع  ویروس منحوس کرونا ، راهپیمایی  نخواهیم داشت و با پویش‌های جهانی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، صدای دفاع و حمایت از فلسطین پرطنین‌تر از گذشته به گوش جهانیان خواهد رسید.

وی اظهار کرد: ابتکار هوشمندانه و دوراندیشانه معمار کبیر انقلاب اسلامی در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، با هدف جلوگیری از فراموشی مسئله فلسطین و مقابله با تلاش گسترده دشمنان برای محو مقاومت و یا به حاشیه راندن موضوع فلسطین بود.

وی ادامه داد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از ماه ها پیش در تدارک برگزاری مراسم های مربوط این روز بوده و از طرفی سلامت مردم برای ما از اولویت برخوردار است و تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم.

حجت الاسلام شهسواری بیان کرد: در روز جهانی قدس پرچم فلسطین در میدان قدس قزوین به اهتزاز درخواهد آمد. همچنین نمایشگاه عکس با موضوع فلسطین در فضای مجازی برگزار می شود و سرودهای حماسی مربوط به این روز نیز در خیابان ها پخش خواهد شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha