جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مدیر حوزه علمیه قزوین

مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: دشمن امروز در فضای مجازی به دنبال تزریق ناامیدی در جامعه و کاهش حضور مردم در پای صندوق های رأی است و در این راستا از هیچ گونه تلاشی دریغ نمی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین  محمد تقی سبحانی نیا، ظهر امروز  در جمع بانوان فرهیخته  استان قزوین که در حسینیه محمد زاده برگزار شد گفت: انتخابات امسال یکی از مهم ترین انتخابات در طول ۴۲ سال اخیر است، چرا که خباثت ها و دشمنی های دشمنان در فضای مجازی به شدت افزیاش یافته و به دنبال این هستند که مردم را از حمایت انقلاب اسلامی دور کنند.

وی افزود: این خباثت ها باید با بصیرت و توجه بیشتر مردم همراه باشد تا بدین وسیله پایه های نظام و حکومت را محکم تر کرده و به معنای واقعی کلمه پشتیبان ولایت فقیه باشیم.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: حامی انقلاب اسلامی خداوند متعال و امام زمان (عج) است، ولی وظیفه مردم این است که امورات مربوط به خود را به درستی انجام دهیم و اینگونه نیست که با سکوت و نشستن در منزل امورات انقلاب اسلامی پیش برود.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا  با اشاره به آیه «إِنَّ اللَّهَ لَا یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّیٰ یُغَیِّرُوا مَا بِأَنْفُسِهِمْ»، بیان کرد: گر یک روزی قاطبه مردم در خیابان ها ریختند و نظام شاهنشاهی را سرنگون کردند به خاطر این بود که مردم خواستند و خداوند براساس اراده مردم درخواست آنها را اجابت کرد.

وی ادامه داد:  واقعه عاشورا به این جهت بود که مردم از امام عصر خود حمایت نکردند و او را در زمینه حمایت از اسلام تنها گذاشتند

مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: مردم با حضور در انتخابات یکبار دیگر اراده و و ایستادگی بر روی آرمان های انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان بکشند.

وی اظهار کرد: دشمن به این نتیجه رسیده که انقلاب اسلامی مسیر درستی را برای پیشرفت انتخاب کرده و به همین دلیل تمام تلاش خود را برای ناکام کردن انقلاب می کند، در چنین شرایطی نباید کوتاه بیایم و از مسیر خسته شویم.

دشمن برای حضور کمرنگ مردم در انتخابات برنامه دارد | مسئولیت زنان فقط به خانه داری ختم نمی‌شود

حجت الاسلام  والمسلمین سبحانی نیا عنوان کرد: باید تلاش کنیم در انتخابات مردم توجیه شوند، عدم حضور آنها در پای صندوق های رای به معنای بی توجهی به مسئولیت اجتماعی و بی توجهی به تلاش ها و زحمات و خون های ریخته شده در طول ۴۲ سال است.

وی ادامه داد: خدای متعال در قرآن کریم بارها و بارها مومنان را مورد خطاب قرار داده و از آنها خواسته از ظالمان روی گردان باشند و مقاومت و ایستادگی کنند تا بدین وسیله به پیروزی برسند.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: موتور محرکه انسان ها امید است، و اگر با امیدواری به مسایل نگاه کنیم موفق می شویم و وقتی ناامید شویم بعد از آن تسلیم می شویم.

حجت الاسلام والمسلمین  سبحانی نیا گفت: انقلاب اسلامی موفقیت ها و دستاوردهای بسیار ارزشمندی داشته که از جمله مهم ترین آنها عزت و سرافرازی است. در بسیاری از موضوعات تولیدات بسیار گران بها و صادرات بسیار برجسته ای انجام می شود که باید بیشتر به آنها پرداخته شود.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین افزود: دشمن امروز در فضای مجازی به دنبال تزریق ناامیدی در جامعه و کاهش حضور مردم در پای صندوق های رأی است و در این راستا از هیچ گونه تلاشی دریغ نمی کند.

وی ادامه داد: خوشبختانه امروز شاهد این هستیم که بانوان وظایف انقلابی خود را شناخته اند و نیمی از نهضت از آن بانوان است و در تمامی عرصه های انقلاب اسلامی آنها در کنار و در گاهی اوقات حرکت دهنده آقایان بوده اند

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: مسئولیت زنان فقط به خانه و خانه داری و تربیت فرزند معطوف نمی شود، بلکه بانوان مومن می توانند مردان را به حرکت درآورده و در تبیین دستاوردهای انقلاب و حضور حداکثری در انتخابات نقش خود را ایفا کنند.

دشمن برای حضور کمرنگ مردم در انتخابات برنامه دارد | مسئولیت زنان فقط به خانه داری ختم نمی‌شود

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    دشمن اونیه که رای مردم را بی اثر کرده و بنام دین هر جنایتی بخواد میکنه