جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سلسله نشست های علمی نگاه نو

حوزه/ حجت الاسلام محقق فر گفت: ثبت نام دوره جدید و فراخوان این مرکز از ۲۵ اردیبهشت و از طریق سامانه مشترک مرکز تخصصی حوزه در دو رشته سطح سه فقه و حقوق خصوصی و سطح سه فقه و حقوق وقف انجام می گردد.

حجت الاسلام مهدی محقق فر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، گفت: مرکز تخصصی فقه و حقوق ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف در راستای افزایش رشد علمی و اجتماعی طلاب جوان سلسله نشست هایی را با عنوان«نگاه نو» برگزار می نماید.

وی افزود: در نشست این هفته که با موضوع  رابطه گرایش های حقوقی با مباحث فقهی خواهد بود، دکتر حسین اعظمی از اساتید مراکز تخصصی فقه و حقوق و قضا به ایراد سخن می پردازد.

معاون آموزش و پژوهش مرکز تخصصی فقه و حقوق ولیعصر عج) تصریح کرد: زمان برگزاری این نشست پنجشنبه هفته جاری یعنی ۱۴۰۰/۲/۱۶ از ساعت ۲۱:۰۰ الی ۲۲:۳۰ خواهد بود و در فضای مجازی از طریق لینک http://vc.qomvaliasr.ir/r۴jrjvzsse۴ و یا بارکد داخل تصویر قابل مشاهده است.

وی خاطرنشان کرد: شرکت در این نشست معادل سه ساعت فوق برنامه برای دانش پژوهان مرکز محاسبه می شود.

حجت الاسلام محقق فر گفت: ثبت نام دوره جدید و فراخوان این مرکز از ۲۵ اردیبهشت و از طریق سامانه مشترک مرکز تخصصی حوزه در دو رشته سطح سه فقه و حقوق خصوصی و سطح سه فقه و حقوق وقف انجام می گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha