پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 957112
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۱
بوستان نرگس قم

حوزه/بوستان نرگس واقع در خیابان شهید صدوقی (ره)، خیابان یاسمن ویژه بانوان است، اما ساختمان های اطراف بر آن اشراف کامل دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، بوستان نرگس قم خیابان شهید صدوقی «منطقه مسکونی محله زنبیل آباد» به وسعت ۱۱ هکتار در سال ۱۳۸۵ ویژه بانوان با هدف استفاده آنان در کمال امنیت و راحتی  تاسیس گردید، در این مدت بانوان از این بوستان استفاده نموده، ولی متاسفانه به مرور زمان مشکلاتی برای این بوستان پیش آمده که از دید مسئولان شهری به دور مانده و یا توجهی به آن نکرده اند.

یکی از مشکلات، قد کشیدن ساختمان های بلند مرتبه و چندین طبقه مشرف بر این بوستان است، تصاویری  که از داخل بوستان گرفته شده، گویای این مطلب است. نمونه آن، مجتمع یاس با بلوک های متعدد ۶ طبقه ای در همسایگی این بوستان و با مجوز شهرداری ساخته شده است.

دیوارهای کوتاه این بوستان مشکل  دیگری است که آسایش را از بانوان سلب کرده است؛ دیوارهای هم عرض درب اصلی، پلی کربنات است که بافاصله از هم نصب شده اند و همین امر باعث ایجاد دید وسیع حتی برای عابرین پیاده شده است!

 مشکل دیگری که امنیت بانوان و مراجعین را به خطر انداخته، وجود بوستان یاسمن که پیشخوان این بوستان  است، متأسفانه وجود این بوستان عمومی در ورودی بوستان نرگس (ویژه بانوان) موجب جذب اراذل و اوباش گشته و امنیت اجتماعی بانوان مراجعه کننده را به خطر انداخته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha