جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
محفل انس با قرآن

حوزه/ رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه، گفت: بحمدالله با همکاری خانواده‌های ولایت مدار شهرستان هویزه توانستیم از اولین شب ماه مبارک رمضان جلسات خانگی تلاوت مجلسی قران را آغاز و پس از انتشار خبر چنین طرحی، خانواده‌های قران دوست جهت دعوت از مجریان محفل ورود کرده و در اولین روزهای ماه مبارک کل شب‌های  طرح که ۲۵ شب می‌باشند رزرو گردید.

حجت‌الاسلام حسن برهانی، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خوزستان از اجرای طرح محفل خانگی قران کریم در شهرستان هویزه خبر داد و اظهارداشت: ماه مبارک رمضان، ماه قران و ربیع القرآن است؛ لذا دل‌های مؤمنان بیشتر به فعالیت‌های قرانی تمایل پیدا می‌کند؛ به همین دلیل سعی بر این شد که این تمایل و نیاز معنوی با برنامه‌های ابتکاری و متناسب با شرایط کرونایی پر شود.

وی با ارائه گزارش از روند اجرای طرح محفل خانگی قران کریم عنوان نمود: بحمدالله با همکاری مؤمنان خانواده‌های ولایت مدار شهرستان هویزه توانستیم از اولین شب ماه مبارک رمضان جلسات خانگی تلاوت مجلسی قران را شروع کنیم  و پس از انتشار خبر چنین طرحی، خانواده‌های قران دوست جهت دعوت از مجریان محفل ورود کرده‌اند و در اولین روزهای ماه مبارک کل شب‌های  طرح که ۲۵ شب می‌باشند رزرو گردید. که بحمدالله طرح به‌نوبت و بدون هیچ‌گونه انقطاعی هم در نقاط شهری و هم در نقاط روستایی و کم برخوردار در حال برگزاری است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه، در شرح چرایی خانگی بودن طرح گفت: از امتیازات خانگی بودن طرح این است که کلیه اعضای خانواده درگیر برنامه و محفل خواهند شد و همین امر باعث ایجاد جو و نشاط قرانی خاصی بین اعضای خانواده به‌ویژه نوجوانان می‌شود؛ لذا با توجه به شرایط کرونایی که کلیه برنامه تجمع محور را لغو کرد، اجرای چنین محافل خانگی از اهمیت بسیاری برخوردار است.

حجت‌الاسلام برهانی با اشاره به اختتامیه این طرح افزود: به توفیق اللهی و با همکاری قران دوستان، ان‌شاءالله جهت تجلیل از خانواده‌هایی که میزبان طرح محفل خانگی قران کریم بوده‌اند, روز ۲۵ ماه مبارک رمضان اختتامیه طرح را که مصادف است با ۱۸ اردیبهشت سالروز آزادسازی شهر هویزه و ایام القدس می‌باشد را برگزار خواهیم کرد.

وی در خاتمه با ابراز تشکر از حمایت‌های دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی استان خوزستان عنوان کرد: از کلیه بردارانی که به‌صورت جهادی در هماهنگی‌های  قاریان و سخنرانان و همچنین ایاب و ذهاب ویژه طرح محفل خانگی  همکاری نموده‌اند کمال تقدیر و تشکر را می‌نمایم و به‌صورت ویژه از حجت‌الاسلام محمد سواری و آقای حسام سرخی, دو بزرگواری که مستقیماً توفیق مجری‌گری و تنظیم برنامه‌های طرح را داشتند کمال امتنان را دارم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha