چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 957543
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۷
بازدید امام جمعه قزوین از بیمارستان قدس

حوزه / رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین از بخش تالاسمی بیمارستان قدس بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، ظهر امروز در بازدید از بخش تالاسمی بیمارستان قدس قزوین که به مناسبت روز بیماری‌های خاص برگزار شد، گفت:  قرآن درباره قاعده امتحان الهی فرموده آیا مردم خیال می‌کنند همین که بگویند ایمان آورده‌ایم، رها شده و امتحان نمی‌شوند!؟ ما همیشه مردم را امتحان کردیم تا آنهایی که اهل صداقت و ایمان هستند با آنهایی که اهل صداقت و ایمان نیستند شناسایی شوند.

نماینده ولی فقیه در قزوین خاطرنشان کرد: امتحان‌های الهی ممکن است با بیماری و سلامتی انجام شود؛ خیلی‌ها در امتحان‌های الهی سربلند نمی‌شوند

رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: هر کسی در هر مسئولیت و مقامی، امتحان خواهد شد و شما عزیزان در حال امتحانی هستید که خداوند آن را انجام می‌دهد و نباید از این موضوع ناراحت باشیم.

 وی ادامه داد: در نگاه دین وقتی انسانی مریض می‌شود، درست است که کادر درمان زحمات زیادی را متحمل می‌شوند اما آن کسی که شفا را نصیب انسان می‌کند، خداوند است و غیر خدا هیچکسی نمی‌تواند انسان را شفا دهد.

 امام جمعه قزوین تصریح کرد: وقتی خدا را ببینیم، در بیماری‌ها و سختی‌ها احساس یأس نمی‌کنیم و همیشه امیدوار هستیم خداوند لطفش را شامل حال ما کند و ما را از هر بیماری حفظ کند و در دستگاه خدا کار نشدنی وجود ندارد

رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین گفت: می‌دانیم در عالمی که زندگی می‌کنیم، همیشه در معرض امتحان هستیم و هیچ کسی در دنیا از امتحان معاف نیست.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha