پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 957674
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴
امام جمعه شهرستان بویین زهرا

حوزه / امام جمعه شهرستان بویین زهرا با حضور در یکی از واحدهای تولیدی این شهر ضمن شنیدن مشکلات کارگران و تولیدکنندگان، بر حمایت از تولید در کشور تاکید کرد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی، ظهر امروز با حضور در یکی از واحدهای تولیدی شهرستان بویین زهرا گفت: باید زمینه بهره مندی از ظرفیت‌های استان در مسیر رونق اقتصادی و اشتغالزایی فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: رونق تولید موجب قدرت اقتصادی می‌شود  و نیاز اساسی کشور افزایش تولید است و باید از فرصت تحریم‌ها برای خودکفایی در بخش‌های مختلف استفاده کنیم.

امام جمعه بویین زهرا به میان کارگران رفت

امام جمعه بویین زهرا تصریح کرد: عبور از محدودیت‌های ناشی از تشدید تحریم‌ها و شرایط ناشی از شیوع کرونا با تلاش بیشتر و بهره‌گیری از ظرفیت‌ها امکان‌پذیر است و واحدهای صنعتی و تولیدی استان  باید در راستای عملی نمودن فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با رونق تولید اهتمام جدی داشته باشند.

وی ادامه داد: رونق تولید در کشور موجب عرضه بیشتر کالاهای داخلی و در نتیجه متعادل شدن قیمت‌ها و کاهش فشار اقتصادی بر مردم خواهد شد.

امام جمعه بویین زهرا اظهار کرد: توانمندی در صنعت و تولید، زمینه ساز تحقق اقتصاد مقاومتی و رونق اقتصادی کشور است که اشتغال جوانان در بخش صنعت و تولید باعث توانمندی این بخش می شود.

سپس از کارگران این واحد تولید تولیدی توسط امام جمعه شهرستان بویین زهرا  تقدیر شد.

امام جمعه بویین زهرا به میان کارگران رفت

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha