پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
جعفر ریحانی

حوزه/ مدیر پذیرش و امور مدارس پیش حوزوی معاونت آموزش حوزه علمیه خراسان گفت: ثبت‌نام و پذیرش حوزه خراسان ویژه برادران و خواهران تا ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ ادامه دارد.

حجت‌الاسلام جعفر ریحانی در گفت و گو با خبرگزاری حوزه در مشهد با اعلام این خبر افزود: با توجه به تداخل با امتحانات آموزش پرورش و نیز استقبال متقاضیان برای نام نویسی در این دوره و همچنین با عنایت به شرایط کرونایی موجود و مشکلات ثبت نام در برخی از شهرستان ها، نام نویسی پذیرش این حوزه تا ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ تمدید شد.

وی با بیان اینکه آزمون پذیرش هم ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ به صورت مجازی برگزار می شود، اظهار کرد: متقاضیان می توانند برای اطلاع بیشتر با شماره تلفن ۰۵۱۳۲۰۰۸۲۰۰ تماس بگیرند و یا به پایگاه اطلاع رسانی حوزه علمیه خراسان به نشانی https://hozehkh.com/Reception/default.aspx و یا کانال پذیرش این حوزه به آدرس https://eitaa.com/joinchat/۳۳۰۱۹۰۰۳۳۴C۰۶۲۰b۷۴۹۴c در پیام رسان ایتا مراجعه کنند.

حجت الاسلام ریحانی با اشاره به اهمیت حضور افراد مستعد و با انگیزه و توانمند برای تحصیل در حوزه علمیه، ابراز کرد: تربیت نیروهایی مخلص و پاسخگو در عرصه های گوناگون نظام، جامعه و بین الملل که در راستای رسالت خطیر طلبگی است، به پذیرشی هدفمند نیاز دارد تا در نهایت به نتیجه مطلوب برسیم.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • احمد میر IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    0 0
    چرا خبر ناقص منتشر میکنید یه توضیح در مورد اینکه خراسان شامل کدوم استانها هست بزنید و اینکه کلا پذیرشش مجزا از مرکز مدیریته تا ثبت‌نام کنندگان سردرگم نشن
  • ملیهه احمدی IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
    0 0
    سلام حالتون من خیلی دوست دارم حوزه بخوانم مدرک کارشناسی دارم لطفامرا راهنمایی کنید بگویید الان پذیرش داریم شماره تلفن همراه.....