سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
سلیمانی

حوزه / رئیس دانشگاه کاشان گفت: کسانی که در برخورد با آسیب های فضای مجازی که باعت از بین رفتن بنیان خانواده ها می شود، کوتاهی کنند، در پیشگاه خداوند متعال و افکار عمومی مسئول هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، دکتر عباس زراعت، امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی کاشان در دفتر امام جمعه، به اهمیت فضای مجازی اشاره کرد و اظهار داشت:  سیاست های کلی نظام و تاکیدات ویژه مقام معظم رهبری در سخنرانی ابتدای سال جدید حجت را بر همگان پیرامون فضای مجازی تمام کرد.

رئیس دانشگاه کاشان ادامه داد: کسانی که در برخورد با آسیب های فضای مجازی که باعث از بین رفتن بنیان خانواده ها می شود، کوتاهی کنند، در پیشگاه خداوند متعال و افکار عمومی مسئول هستند.

وی، انعقاد تفاهم نامه شورای فرهنگ عمومی با دانشگاه کاشان را مثبت ارزیابی کرد و به وجود امکانات بسیار خوب این دانشگاه اشاره و یادآورشد : علاوه بر پارک علم و فناوری برای فعالیت فضای مجازی، یکی از خیرین کاشانی بالغ بر۲۰ میلیارد تومان برای ایجاد مرکز آی - تی به عنوان مرکز دائمی و تخصصی فعالیت های فضای مجازی کاشان با پیشرفت ۵۰ درصدی در اختیار دانشگاه کاشان قرار داده است.

زراعت  افزود: دانشگاه کاشان در راستای رسالت جامعه محور این آمادگی را دارد تا با فرهنگ سازی و تولید محتوا در تراز انقلاب از راه علمی، پایان نامه ها و طرح های پژوهشی با آسیب های فضای مجازی مقابله کند.

 رئیس دانشگاه کاشان در پایان از آمادگی این دانشگاه برای انعقاد تفاهم نامه با سازمان تبلیغات اسلامی در راستای مبارزه با آسیب های  اجتماعی خبر داد.

انتهای یپام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha