سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
کد خبر: 957725
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۰
امام جمعه قزوین

حوزه / مراسم توزیع ۸ هزار بسته کمک معیشتی که با عنوان «احسان رمضان» در شبستان امیرالمؤمنین(ع) مسجدالنبی(ص) قزوین برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، عصر امروز در مراسم توزیع ۸ هزار بسته کمک معیشتی که تحت عنوان «احسان رمضان» در شبستان امیرالمؤمنین(ع) مسجدالنبی(ص) برگزار شد،  گفت: وظیفه دینی مومنان است که در تمام ایام سال به ویژه در ماه مبارک رمضان دست فقرا و نیازمندان را بگیرند و برای گرفتاری مردم پای کار باشند.

 وی تصریح کرد: باید علاوه بر دعا کردن برای رفع گرفتاری و مشکلات مؤمنان و همه محرومان و مستضعفان، پای کار کمک و دستگیری هم بیاییم و کارهای جدی در این راستا انجام دهیم. رسول اکرم(ص) سفارش کرده‌اند در ماه رمضان بیشتر به فکر فقرا و نیازمندان باشید و آنچه در ماه رمضان وظیفه ما می‌شود، بعد ماه رمضان هم باید مواظبت و مراقبت کنیم تا ادامه پیدا کند.

 نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: در ماه رمضان انس با قرآن بسیار سفارش شده است اما این موضوع نیز مورد تأکید قرار دارد که تلاش کنیم انس با قرآن در تمام طول سال ادامه پیدا کند و فقط محدود به زمان خاصی نباشد تا بهره کامل را از کلام وحی ببریم؛ همانطور که در باب کمک به نیازمندان نیز سفارش شده است که در تمام طول سال ادامه یابد.

رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: در این شرایط گرانی و مشکلات اقتصادی جمع‌آوری و توزیع بسته های معیشتی بسیار ارزشمند است که از سوی نهادهای مختلف و با محوریت مساجد، ائمه جماعات صورت می‌گیرد و قدردان این اقدامات ارزشمند هستیم.

 وی با تقدیر از حضور رسانه‌ها در میدان انعکاس اخبار مواسات و همدلی مؤمنانه، گفت: رسانه‌ها، عکاسان و خبرنگاران و صدا و سیما زحمات بسیاری را متحمل شده‌اند تا این اقدامات با برکت به مردم انتقال داده شود و همواره چشم بینای خیرین هستند.

توزیع ۸ هزار بسته معیشتی در «احسان رمضان» قزوین

 در ابتدای این برنامه، سیدمهدی میرغفاری، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) استان قزوین گفت: در این مرحله هشت هزار بسته کمک معیشتی تحت عنوان احسان رمضان و به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از سوی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) قزوین در بین نیازمندان و محرومان توزیع می‌شود.

توزیع ۸ هزار بسته معیشتی در «احسان رمضان» قزوین

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha