سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
قدس شریف

حوزه/ دبیرکل اتحادیه جهانی فعالان قرآنی در پی اهانت اخیر صهیونیست‌های غاصب به مسجدالاقصی بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، متن بیانیه دبیرکل اتحادیه جهانی فعالان قرآنی در پی اهانت صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی به شرح زیر است:

الیس الصبح بقریب؟

فلسطین، کانون الهام‌بخش و محور مسائل جهان اسلام و پاره تن امت اسلامی است. این روزها ارض قدس و مسجدالاقصی، بار دیگر آماج حملات مذبوحانه اشغالگران غاصب شده است.

سال‌هاست صهیونیست‌ها مذبوحانه تلاش کردند ورود به محوطه مسجدالاقصی را به لحاظ مکانی و زمانی تقسیم‌بندی کنند و مانع از حضور مستمر نمازگزاران و نگهبانان شوند. صهیونیست‌ها همچنین بسیاری از اهالی بیت‌المقدس را کوچاندند تا به گمان خود بافت جمعیتی این شهر را به سود خود تغییر دهند. این روزها نیز در اهانتی آشکار، اقدام به تخریب منازل کوی شیخ جراح و کوچاندن اهالی این منطقه کردند.

دیر زمانی است که استکبار جهانی، با برنامه ریزی پیچیده و دقیق، مانع استقلال کشورهای مسلمان از جمله فلسطین مظلوم است. سیاست‌های قلدرمآبانه دولت‌های مستکبر، چاره‌ای جز کنارگذاشتن اختلافات جانبی، در سطح منطقه برای ما باقی نگذاشته است.

این درحالی است که کشورهای عربی اسلامی دچار جمود و خمود و تفرقه هستند. جای بسی تاسف است که برخی نخبگان سیاسی، حکومتی، ارزش‌های دینی، اخلاقی و فرهنگی را زیر پا گذاشته، به جای تنبیه و مجازات این جانیان تبهکار، چونان دوست شفیق با آنان معامله میکنند و در پی عادی سازی روابط هستند، گرچه چونان گذشته طرفی نخواهند بست؛ چراکه به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، شکست و اضمحلال رژیم غاصب صهیونیستی آغاز شده است.

ما قرآنیان جهان اسلام، بر اساس باورهای عمیق قرآنی و دینی، در کنار دیگر آزادیخواهان و عدالت طلبان جهان، هماره مسیر جهادی و مقاومت فلسطین علیه اشغالگران غاصب را پشتیبانی و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

دبیر کل اتحادیه جهانی فعالان قرآنی

ابوالحسن احمدی شاهرختی

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha