جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نوش

حوزه / غیرت دینی به ما می گوید نظامی که با خون و ایثارگری به دست آمده و پشتوانه اخلاص امام راحل و یک ملت ناب امام حسینی و حاج قاسم سلیمانی ها را دارد بایدحفظ شود.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان حجت الاسلام سیدحسین علوی، شامگاه سه شنبه ۲۱ اردیبهشت، در همایش طلاب، روحانیون و امامان جماعت مساجد نوش آباد، در مصلای نماز جمعه این شهر با تبریک فرار سیدن عید سعید فطر اظهار کرد: غیرت دینی به ما می گوید نظامی که با خون و ایثارگری به دست آمده و پشتوانه اخلاص امام راحل و یک ملت ناب امام حسینی و حاج قاسم سلیمانی ها  را دارد بایدحفظ شود . 

وی با اشاره به ۱۵۷ شهید خطه نوش آباد و هزاران شهید ایران اسلامی تاکید کرد: حضور پرشور مردم در صحنه های مختلف در طول ۴۰ سال عمر با برکت نظام، به الگویی برای آزادیخواهان جهان تبدیل شده است.

امام جمعه نوش آباد با تاکید برحضور پرشور مردم در انتحابات، گفت: با توجه به اینکه دشمن با شایعه پراکنی به دنبال دلسرد کردن مردم است، لذا به منظور خنثی سازی توطئه ها حضور پرشور و حداکثری مردم در پای صندوق های رأی ضروری است.

حجت الاسلام علوی به نقش روحانیون و امامان جماعات مساجد در تشویق و ترغیب مردم برای شرکت در انتخابات اشاره کرد و افزود: روحانیون و امامان جماعت مساجد مردم را در انتخاب اصلح یاری کنند.

 امام جمعه  نوش آباد استقامت ملت سرافراز کشورمان در برابر تمام مشکلات به خاطر حفظ نظام را ستودنی دانست و خطاب به طلاب و روحانیون تاکیدکرد: با استفاده از هنردینی و تبلغی زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنید.

وی در پایان با محکوم کردن جنایت گروه ترویستی داعش در به خاک و خون کشیدن دختران دانش آموز معصوم و بی گناه غرب کابل، گفت: امیدواریم با اضمحلال و نابودی غده سرطانی اسرائیل شاهد برافراشتن پرچم اسلام ناب محمدی در اقصی نقاط عالم باشیم.

شهر نوش آباد بیش از ۱۵۰شهید، پنج شهید گمنام و شش شهید روحانی و طلبه و ده ها رزمنده و ایثارگر تقدیم انقلاب کرده است.

 این شهر با ۱۲ هزار نفر جمعیت و بیش از ۶۰ طلبه و روحانی از توابع آران و بیدگل در سه کیلومتری این شهرستان، ۶ کیلومتری کاشان  و ۱۰۰ کیلومتری شهر مقدس قم قرار دارد.

 انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha