پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ نماز عید فطر در مصلی بزرگ سمنان

حوزه/ امام جمعه موقت سمنان گفت:انتخابات یک همایش بزرگ متعالی است و حضور یکپارچه مردم امتداد راه جمهوری اسلامی را تداوم می‌بخشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین مهدوی نژاد، روز پنجشنبه در خطبه‌های نماز عید سعیدفطر سمنان، در مصلای بزرگ این شهر، گفت: انتخابات حداکثری تقویت نظام و  آبروی جمهوری اسلامی است و نباید ناامیدی در بین مردم برای شرکت در انتخابات رخ دهد. 

امام جمعه موقت سمنان با دعوت حداکثری از مردم سمنان برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، افزود: هر گونه حرف و عمل که سبب شود یک نفر برای شرکت در انتخابات ناامید شود، کاری نادرست است، زیرا اگر امروز ما انتخاب نکنیم دیگری انتخاب خواهد کرد. 

وی تاکید کرد: انتخاب یک فرد مدیر و مومن که معتقد به توانمندی های داخلی باشد بهترین انتخاب است و مبادا فردی انتخاب شود که به نیروی های بیگانه برای حل مشکل کشور وابسته باشد و راه حل خروج از مشکلات را بیگانگان بداند. 

امام جمعه موقت سمنان اظهار کرد: با انتخاب یک رئیس جمهور، منابع مالی و قدرت اجرایی زیادی در اختیار او  قرار می گیرد، پس باید در انتخاب آن نهایت دقت را داشت تا فردی با صلاحیت کافی انتخاب شود و در تراز مدیریت در نظام جمهوری اسلامی ایران  باشد.

وی، جنایات های اخیر صهیونیست ها در مقابل فلسطین و همچنین شهادت دانش آموزان افغانستان را محکوم کرد و گفت: نفرین بر افرادی که هنوز از اسراییل حمایت می کنند؛ دیگر ظلم صهیونیست ها بر کسی پوشیده نیست و حمایت از فلسطینی ها یک امر انسانی و دینی به حساب می آید و امید است روزی جریانات غیرانسانی با پایان یافتن عمر استکبار جهانی پایان یابد. 

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha