جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام رضوانی قزوین

 حوزه / امام جمعه شهرستان بویین زهرا، جنایات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی اسراییل در به خاک وخون کشیدن مردم مظلوم وبی دفاع فلسطین وغزه را محکوم نمود.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی، صبح امروز در خطبه های نماز عید سعید فطر که در محوطه مسجد جامع شهرستان بویین زهرا و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزارشد گفت: عید سعید فطر روز دریافت جایزه الهی به واسطه یک ماه روزه داری بندگان و مومنان است.

حجت الاسلام رضوانی خاطرنشان کرد: توصیه شده نماز عید فطر در صحرا و در محل بدون سقف خوانده شود؛ از این‌رو در شهرستان بویین زهرا نیز از سال گذشته نماز عید فطر در فضای باز اقامه می‌شود و این برنامه هر سال ادامه خواهد داشت.

عید سعید فطر روز دریافت جایزه الهی است / اضمحلال رژیم غاصب اسراییل نزدیک است

وی ادامه داد: عید فطر روز تولد دوباره انسان است که با بندگی و روزه‌داری، باطن خود را از آلودگی‌ها پاک کرده است.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا تصریح کرد: اتمام و تکمیل روزه با پرداخت زکات فطره است و اگر کسی زکات فطره را نپردازد، روزه‌اش قبول نیست.

حجت الاسلام رضوانی همچنین ضمن محکوم نمودن جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر بیان کرد: آرمان فلسطین هدف همه ملت های آزادیخواه و تحت ستم جهان است و هرگز به فراموش سپرده نمی شود و امروز سران رژیم غاصب صهیونیستی بیش از هر زمان دیگری از به خطر افتادن موجودیت خود در هراس هستند.

وی ادامه داد: سکوت، همراهی و همدستی کشورهای  مدعی دفاع از حقوق بشر در این جنایات، رسوایی  و افکار پلید و ظالمانه این دولت هاست که توانسته این رژیم کودک کش را سرپا نگه دارد.

وی اظهار کرد: اسرائیل تا امروز چیزی از جنایت و ددمنشی دریغ نکرده است و تا کنون با وجود صدور قطعنامه هایی علیه این رژیم منحوس در سازمان ملل، هیچ قطعنامه ای عملی نشده است و هنوز شاهد اقدامات شنیع این رژیم جعلی در سرزمین اشغالی هستیم ولی استکبار جهانی بدانند که اضمحلال این رژم جعلی نزدیک است.

عید سعید فطر روز دریافت جایزه الهی است / اضمحلال رژیم غاصب اسراییل نزدیک است

عید سعید فطر روز دریافت جایزه الهی است / اضمحلال رژیم غاصب اسراییل نزدیک است

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha