جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سید قریش موسوی قزوین

 حوزه / مشاور استاندار در امور روحانیون استان قزوین گفت: ملت ایران بار دیگر برای تعیین سرنوشت پای صندوق های رای خواهند رفت و حماسه بزرگی را رقم می زنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید قریش موسوی، صبح  امروز در جلسه شورای نهادهای حوزوی استان قزوین گفت: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی همواره در مناسبت های ملی و مذهبی و مقاطع حساس ثابت کرده اند که با حضور خود از نظام مقدس ایران اسلامی و آرمانهای شهدا دفاع می کنند.

مشاور استاندار در امور روحانیون استان قزوین تصریح کرد:  دشمنان ایران اسلامی یک سال قبل از برگزاری انتخابات با هزینه های هنگفت و پخش برنامه ها از شبکه های مختلف قصد ناامید کردن مردم را دارند.

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند حضور مردم در انتخابات، پشتوانه خدمتگزاری مطلوبتر در آینده کشور است، ملت ایران نیز با حضور پرشور خود در انتخابات درس اتحاد وهمدلی خواهند داد.

 مشاور استاندار در امور روحانیون استان قزوین بیان کرد:  ملت ایران همچنان بر عهدی که ۱۲ فروردین سال ۵۸ با نظام و انقلاب بستند، پایبند هستند و با حضور خود در روز ۲۸ خرداد پای صندوق های رای، نقشه های شوم دشمنان اسلام را خنثی خواهند کرد.

حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی، مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان قزوین هم بیان کرد: در  حال حاضر برگزاری انتخابات در کشور از حساسیت بسیار بالایی برخوردار بوده و مشارکت عمومی مردم، تداوم اقتدار و عظمت جهانی نظام را تضمین می کند؛ دشمن امروز به انتخابات ایران چشم دوخته و به دقت آ« را رصد می کند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه برگزاری انتخابات نقطه عطفی در تاریخ پر افتخار کشور ثبت کرده و مردم همواره حضوری پر شمار در این عرصه دارند و قطعأ ۲۸ خرداد نیز بر تاریخ پر افتخار این کشور برگی زرین می افزاید.

وی ادامه داد: حضور مقتدرانه در انتخابات خط بطلانی بر نقشه های شوم دشمنان و پروژه نفوذ مستکبران خواهد بود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha