جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دادستان

دادستان اصفهان گفت :در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ باید کسی را انتخاب کنیم که مرد میدان عمل و انقلابی باشدتا با فعالیت انقلابی بتواند مشکلات کشور را اصلاح کند.  

 علی اصفهانی در گفت‌وگو با خبرنگار«حوزه » در اصفهان پیرامون انتخابات ۱۴۰۰ با دعوت از از مردم شریف اصفهان برای  حضور گسترده در پای صندوق های رای انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ گفت: باید فردی را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کنیم که مرد میدان عمل، عدالتخواه و ضد فسادباشد؛ تا با فعالیت انقلابی بتواند مشکلات کشور را اصلاح کند.  
دادستان اصفهان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اولین هدف را مشارکت بالای مردم در انتخابات بیان کرد و افزود: در کنار مشارکت بالا باید فرد اصلح را انتخاب کنیم.
وی در ادامه از اتفاقات اخیر منطقه در فلسطین و افغانستان یاد کرد و اظهار کرد: کشتن کودکان معصوم و بیگناه افغانستان عمق خباثت این گروهک ها و کسانی که مخالفت با اسلام دارند، را نشان می دهد و این گونه کارها اولین بار نبوده و برای آخرین بار هم نخواهد بود ولی امیدواریم بتوانیم ریشه این خبیثان را با همبستگی همه مسلمانان و شیعیان در افغانستان، لبنان و سوریه و همه کشورهای اسلامی بکنیم و این انقلاب را به دست صاحب اصلی آن برسانیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha