پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام حسینی کوهساری

حوزه/ مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی و شهادت مولوی مفتی نعمان، خواستار برخورد قاطع دولت افغانستان با عوامل این اقدام شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن پیام  رئیس مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه به مناسبت اقدام تروریستی و شهادت نمازگزاران و مردم بی گناه در افغانستان بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

بار دیگر دستان فتنه انگیز و ناپاک دشمنان ملت مظلوم و بی دفاع افغانستان به خون پاک نمازگزاران و میهمانان الهی در عید سعید فطر آغشته گردید و جنایت تروریستی دیگری را رقم زد.

در این جنایت متأسفانه مولوی مفتی نعمان که از مبارزان و مخالفان گروه های  افراطی و تکفیری و به ویژه جریان وهابیت بودند به همراه تعداد دیگری از نمازگزاران به شهادت رسیدند.

استکبار جهانی و صهیونیسم  بین الملل برای رسیدن به اهداف  شیطانی و پلید خود با کشتار مردم عادی و ملت های رنج کشیده و به ویژه کشور مسلمان و ستمدیده افغانستان به چنین جنایتی دست می زند که یقینا راه به جایی نمی برد. بی شک این گونه جنایت باعث اتحاد و یکپارچگی ملت و حکومت و اقوام در افغانستان عزیز خواهد شد.

 مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه این اقدام تروریستی و شهادت نمازگزاران و مردم بی گناه افغانستان به ویژه مولوی مفتی نعمان را محکوم نموده و به ملت و دولت افغانستان تسلیت عرض می نماید و برای شهدای این حادثه علو درجات را از درگاه خداوند متعال خواستار است.

و از مسئولان و دولت مردان محترم کشور افغانستان پیگیری و بررسی لازم و برخورد قاطع با عوامل آن را خواهانیم.

سید مفید حسینی کوهساری

مسئول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha