جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ڈاکٹر عبدالغفور راشد

حوزه/ دکتر عبدالغفور راشد گفت: تنها وحدت جهان اسلام می تواند مبارزه برای آزادی فلسطین را تضمین کند. متأسفانه، سازمان های حقوق بشری نیز از تماشاگران ساکت هستند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» دکتر عبدالغفور رشید نائب رئیس جمعیت اهل حدیث ضمن محکومیت سکوت جامعه جهانی در برابر حملات غیرقانونی ارتش رژیم صهیونیستی به فلسطین، گفت: تنها وحدت جهان اسلام می تواند مبارزه برای آزادی فلسطین را تضمین کند. متأسفانه، سازمان های حقوق بشری نیز از تماشاگران ساکت هستند. حتی دموکراتها که بر سر مسائل کوچک گریه می کردند، کر و لال شده اند. آیا آنها شاهد از دست رفتن جان انسانها در فلسطین و تخریب شهرک های فلسطینی نیستند؟ مادران در جلوی چشم کودکان کشته می شوند. در هیچ جای دنیا نمونه ای از بربریت اسرائیلی وجود ندارد.

وی اظهار داشت: کشورهای مسلمان باید درباره فلسطین و کشمیر موضع جدی بگیرند و تمام روابط دیپلماتیک با اسرائیل را پایان دهند.

معاون رئیس جمعیت اهل حدیث گفت: هرج و مرج بین مسلمانان، تفرقه گرایی و تقسیم به بلوک های مختلف به نقطه ضعف مسلمانان تبدیل شده است. سران کشورهای مسلمان باید دور هم جمع شوند و از مبارزه فلسطین برای استقلال حمایت کامل کنند. اسرائیلی های اشغالگر تعداد کم اما سازمان یافته هستند؛ در حالی که مسلمانان آشفته مرکزیت خود را از دست داده اند.

وی در پایان از حاکمان مسلمان خواست که اقدامات عملی جسورانه ای را برای تبدیل شدن به صدای سرزمین پیامبران (فلسطین) انجام دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha