شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام  عبدالهی

حوزه/ حجت الاسلام عبدالهی در حکمی، خانم سکینه اکبری را به مشاور عالی مدیرکل تبلیغات اسلامی سمنان در امور زنان و خانواده منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام عبدالهی، مدیرکل تبلیغات اسلامی سمنان در حکمی سرکار خانم سکینه اکبری را به مشاور عالی مدیر کل در امور زنان و خانواده منصوب کرد.

متن حکم مدیرکل تبلیغات اسلامی سمنان به این شرح است:

استاد فرهیخته سرکار خانم سکینه اکبری اکنون که در «گام دوم» حرکت تمدن خیز نهضت پرشکوه انقلاب اسلامی ایران، عرصه مدیریتی سازمان تبلیغات اسلامی ذیل هدایت های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای حفظه الله تعالی عزم و شوری جوانانه یافته است نظر به توانمندی های علمی و مدیریتی سرکار عالی و تجارب ارزنده تبلیغی و کارشناسی در سطح ملی و حضور موثر در اداره کل بانوان و تبلیغ، سازمان تبلیغات اسلامی» به موجب این حکم شما را به سمت «مشاور عالی مدیر کل در امور زنان و خانواده» منصوب می نمایم.

حضور فعال و موثر در ساخت برنامه ریزی راهبردی در راستای جهش کمی و کیفی تبلیغات اسلامی در عرصه زنان و خانواده و استحصال همه ظرفیت های استان به منظور حل مسائل فرهنگی اجتماعی
در این حوزه ناظر به اسناد بالادستی حاکمیتی و سازمانی اهم انتظارات اینجانب از سرکار عالی است.

امید است در مسیر انجام این مسئولیت با تکیه بر دانش خلاقیت و روحیه جهادی در ذیل عنایات ویژه حضرت بقیه الله عج موفق و سرافراز باشید.

عباس عبدالهی

مدیرکل تبلیغات اسلامی سمنان

انتصاب مشاور عالی مدیرکل تبلیغات اسلامی سمنان در امور زنان و خانواده

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha