سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
سلیمانی

حوزه / نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: گرچه مسئولان اجرایی در تامین معیشت، پایداری نرخ کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی مردم می لنگند، ولی سیستم مخابراتی کشور به قدری فعال است که نیاز روستاها با توسعه زیر ساخت ها در برخورداری از امکانات مخابراتی به حداقل رسیده است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه درکاشان آیت الله عباسعلی سلیمانی، روز سه شنبه از قسمت های مختلف شرکت مخابرات کاشان بازدید کرد و پس از گفتگو با مدیران، مهندسین و پرسنل، با مهمترین دستاوردهای مخابراتی ایران و توسعه شبکه مخابراتی این شهرستان آشنا شد.

قدرت و قوت تا بتواند به روز بر مسائل اشراف داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در کاشان به توسعه زیرساخت های ارتباطی در کشور اشاره کرد و افزود: ارتباطات در اقصی نقاط دنیا به مخابرات و شبکه ارتباطاتی است.

آیت الله سلیمانی، عدم انتقال خدمات نظام اسلامی به مردم را از مهمترین ضعف های دستگاه های اجرایی دانست و گفت: اگر جمهوری اسلامی هیچ خدمتی به ایران نمی کرد و فقط زیرساختهای مخابراتی که انجام داده اطلاع رسانی می شد، قطعا اعتماد مردم به نظام بیشتر می شد.

وی، با انتقاد از عدم بیان دستاوردهای مخابراتی کشورمان، افزود: صدا و سیما و رسانه های مکتوب و اینترنتی توسعه زیرساخ تها و دستاوردهای مخابراتی کشور طی 42 ساله گذشته را برای مردم بیش از پیش تبیین کنند.

عضو خبرگان رهبری افزود: گرچه مسئولان اجرایی در تامین معیشت، پایداری نرخ کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی مردم می لنگند، ولی سیستم مخابراتی کشور به قدری فعال است که نیاز روستاها با توسعه زیر ساخت ها در برخورداری از امکانات مخابراتی به حداقل رسیده است.

مهندس قاسم علی سلوکی، مدیرعامل شرکت مخابرات شهرستان کاشان در ابتدای این دیدار با ارائه گزارش از فعالیت ها، به طراحی و ایجاد زیرساختی بالغ بر122 کیلومتر شبکه مخابراتی در این شهرستان اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    0 0
    جنگ باظلم