شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حاجتی ، امام جمعه موقت اهواز

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجتی، با بیان اینکه زمان فروپاشی اسراییل نزدیک است، گفت: مقاومت فلسطین با تأسی به خط امام خمینی قدس سره بزرگ‌ترین شکست ۷۰ سال اخیر را به ارتش اشغالگر تحمیل کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین میر احمدرضا حاجتی، استاد برتر علمیه خوزستان، شامگاه پنج‌شنبه، در اجتماع باشکوه و حماسی مردم و عشایر غیور عرب شهرستان کارون که در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و براعت از استکبار جهانی برگزار شد، اظهارداشت: إن‌شاءالله به‌زودی شاهد نابودی کامل رژیم اشغالگر قدس و خروج صهیونیست‌ها، از خاک اجدادی فلسطینیان باشیم.

وی با بیان اینکه به نظر می‌رسد تحقق وعده الهی امام خامنه‌ای مبنی بر اِضمِحلال عن‌قریب اسرائیل رخ نمایان نموده است، گفت: نکته مهمی که باید مورد توجه و تحلیل قرار گیرد، این است که ملت جعلی اسرائیل را ارتش آن پدید آورده و شکست فاحش این ارتش به معنای فروپاشی عن‌قریب این کشور جعلی است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجتی، تصریح کرد: آغاز انتفاضه اخیر از روز قدس و از بیت‌المقدس و ارسال دو نامه مهم در چند روز گذشته یعنی نامه اسماعیل هنیه از رهبران حماس به امام خامنه‌ای و تجلیل صریح فرماندهان فلسطینی از نقش سردار شهید سلیمانی در تسلیح مقاومت فلسطین به موشک‌ها و پهپادهای پیشرفته به صورت واضح، حکایت از جهت‌گیری جدید و جدی جبهه مقاومت در عرصه نبرد و پیوند آن‌ها با آموزه‌های انقلاب اسلامی و امام خامنه‌ای دارد.

این تحلیلگر سیاسی، در پایان اظهارداشت: مقاومت فلسطین با تأسی به خط امام خمینی قدس سره بزرگ‌ترین شکست ۷۰ سال اخیر را به ارتش اشغالگر تحمیل کرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    0 0
    هر جنایتی که رژیم غاصب، کودک کش و ددمنش صهیونیستی انجام می دهد میخی بر تابوت و کلنگی بر قبر منحوسش می زند و فروپاشی و اضمحلال خود را به تعجیل می اندازد. اتحادشان تشتت، قدرتشان پوشالی ، خانه امن و گنبد آهنین شان خانه عنکبوت، دلهاشان مملو رعب و ترس و آرزوهایشان برای عمر دراز و زندگی همراه امنیت سرابی بیش نیست. بزودی آنچه را با زور و ارعاب ساخته اند ذلیلانه به صاحبان اصلی اش که ملت فلسطین هستند واگذار خواهند کرد و خوار و مفتضح بینی شان بر خاک مذلت ساییده خواهد شد که این وعده چند باره قرآن است که " ان الارض یرثها عبادی الصالحون" صالحان قطعاً و بدون تردید وارثان زمین خواهند شد. "ان الارض لله، یورثها لعبادی الصالحین" همانا زمین از آن خداست و آن را به صالحان به میراث خواهد داد. ان شاء الله آن روز نزدیک است. " الیس الصبح بقریب" آیا صبح( پیروزی) نزدیک نیست؟