جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام برهان قلعه بالایی معاون پژوهش حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ این روزها سالگرد حادثه تلخ و جانگداز جنة البقیع توسط حکامی است که داعیه دار پیروی از نبوت و خود را تابع احکام اسلام و متشرع به دین مبین الهی می دانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام برهان قلعه بالایی در یادداشتی با عنوان « تخریب کنندگان جنة البقیع، پیروان صهیونیسم در سرزمین وحی» آورده است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

یرِیدُونَ لِیطْفِؤُا نُورَ الله بِأَفْواهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ.

در طول تاریخ بشریت هموراه دو جبهه حق و نور با باطل و تاریکی در گیر بوده اند، در مصاف ظلمت و با نور همیشه پیروان تاریکی تلاش نموده اند تا از انتشار نور جلوگیری نموده و آثار این نور را از زمین ببرند در صورتی که این سنت در تاریخ تا عصر حاضر ادامه پیدا کرده است.

 آنچه که در زمان ما دارای اهمیت است این که شاخص های حق و نور را پیدا نموده تا در جانب ظلمت و تاریکی نباشیم، آنچه تاریکی و ظلمت را رسوا می کند این است که آنها جهل مطلق دارند و دائم در این جهل خود غوطه ور هستند.

 یکی از مواردی که مصاف جبهه حق و باطل در عصر حاضر می باشد پیروان صهیونیسم در کشورهای مسلمان مخصوصا در سرزمین وحی می باشد، صهیونیست معدن تاریکی و ظلمت هستتند و با تربیت افراد مزدور سعی در خاموش نمودن نور اولیاء خدا در روی زمین هستند، نمونه تام آنان کشتار فلسطینیان و نمونه پیروان مزدور آنها خائنین حرمین شریفین در سرزمین حجاز بود که این روزها سالگرد حادثه تلخ و جانگداز جنه البقیع توسط حکامی است که داعیه دار پیروی از نبوت و خود را تابع احکام اسلام و متشرع به دین مبین الهی می دانند.

این دست پروردگان آل یهود و ادامه دهندگان مسیر فرعون و نمرود، فکر می کنند با تخریب حرم ائمه بقیع می توانند قداست و کرامت اهل بیت(علیهم السلام) را از دل دوستداران و شیعیان آنها از بین ببرند غافل از اینکه قبل از آنها جباران تاریک تاریخ هم در چنین عمل شنیعی دست زده بودند اما به جز حسرت و ندامت و تنفر در جامعه چیزی عائد آنها نشده است و صد البته خصم آنان در روز جزاء پیامبر امت و ائمه( صلوات الله علیه) هستند.

به این جباران و حکام خائن به حرمین شریف توصیه می شود تاریخ حکام جباری که با آل الله(علیهم السلام) در افتادند را مرور کنند تا ببینند عاقبت آنها نیز در مسیر افتادن به زباله دان بدنامی تاریخ است.

 محبان اهل بیت(علیهم السلام) باکمتر و کوچکترین فرصتی باز هم صحن و سرای جنه البقیع را خواهند ساخت و این کارها بجز تحریک قومیت ها و فرقه ها حاصلی عائد آل سعود خبیث نخواهد کرد و مطمئن باشند به زودی زود به سرنوشت دیگر دَد مَنشان تاریخ خود خواهند پیوست که خداوند نگهبان دین و اولیاء خود می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha