جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام علی بخشی قزوین

حوزه / مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان گفت: دشمنان درصدد ناامیدی مردم نسبت به دستاوردهای انقلاب هستند،  لذا حضور  ملت ایران در انتخابات ۲۸ خرداد باعث ناامیدی دشمنان و خنثی سازی توطئه های آنها می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام حمید علی بخشی، ظهر  امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی (ره) شهرستان تاکستان گفت: آنچه که امروز برای ملت ایران دارای اهمیت است که باید با مشارکت فعال و پرشور خود در انتخابات خرداد ماه سال جاری برگ زرینی به افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی رقم بزنیم، چرا که تمامی دشمنان این کشورچشم خود را به این آزمون بزرگ دوخته اند تا ببینند مردم باردیگر در این عرصه حضور جدی خواهند یافت یا خیر.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان خاطرنشان کرد:  دشمنان از ابتدای انقلاب توطئه های مختلفی را طرح ریزی کرد و در بسیاری از مواقع، مردم بودند که این برنامه ها را خنثی کردند؛ به عنوان مثال سال ۸۸ مردم بودند که با به صحنه امدن اتش فتنه را خاموش کردند.

وی ادامه داد:  با این تفاسیر و حساسیت موجود، می طلبد مردم ایران بیش از پیش هوشیار باشند و با حضور پای صندوق های رای، فردی با ایمان و انقلابی، متعهد و متخصص را  که بتواند مشکلات مردم را رفع کند، انتخاب کنند.

حجت الاسلام علی بخشی بیان کرد:  مردم هیچگاه نخواهند گذاشت لطمه‌ای به انقلاب وارد شود و در همه مقاطع حساس نیز چنین موضوعی را به اثبات رساندند؛ ضمن اینکه پیشرفت و توسعه کشور هم مدیون جانفشانی های ملت است.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: قطعا؛ اگر مردم همچون ادوار گذشته حضور چشمگیری پای صندوقهای رای داشته باشند، دولت آینده پشتوانه مستحکم‌تری را خواهد داشت و زمینه را برای حل مشکلات فراهم خواهند کرد.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان گفت: دشمنان درصدد ناامیدی مردم نسبت به دستاوردهای انقلاب هستند، لذا حضور ملت ایران در انتخابات ۲۸ خرداد سال جاری باعث نامیدی دشمنان و خنثی سازی توطئه های آنها می شود.

وی ضمن گرامیداشت سالروز حماسه سوم خرداد وآزاد سازی خرمشهر قهرمان بیان کرد: این رخداد بزرگ فراتر از یک حادثه ی تاریخی، نقطه ی پیوند مقاومت ملت ایران در جنگ هشت ساله  تحمیلی و پژواک پایداری و مقاومت آنان است و امروزه نمادی از وحدت و همبستگی مردم و حضور شجاعانه  آنان در عرصه های دفاع از تمامیت ارضی کشور شناخته می شود و در یک کلام، به تعبیر زیبای معمار کبیر انقلاب اسلامی: «فتح خرمشهر فتح خاک نیست، فتح ارزش هاست».

استاد حوزه علمیه قزوین ادامه داد: بی تردید سالروز حماسه ی فتح خرمشهر، فرصت مغتنمی است، برای بازبینی و بازشناسی تاریخ بلند پایداری ملت ایران، به ویژه در شرایط کنونی که دشمن علیه ایران اسلامی آرایش جنگی گرفته و با تهاجم در عرصه های مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی درصدد تحمیل اراده ی شیطانی خود برآمده است و به فرموده  رهبر جمهوری اسلامی: «خرمشهرها در پیش است؛ نه در میدان جنگ نظامی، (بلکه) در یک میدانی که از جنگ نظامی سخت تر است»  پس ما وظیفه داریم، این تاریخ را با عزتش محفوظ نگاه داریم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha