شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تقدیر امام جمعه گیلانغرب از معلم نمونه و فعال قرآنی در روستای روتوند گیلانغرب

حوزه/ با حضور امام جمعه گیلانغرب از خدمات و دلسوزی معلم نمونه و فعال قرآنی در حضور دانش آموزان دختر مدرسه وحدت اسلامی در روستای روتوند تقدیر و تشکر بعمل آمد.

  به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، در پی سفر یکروزه حجت الاسلام فاطمی نسب، به روستای روتوند شهرستان گیلانغرب، با حضور در جمع مدیر، معاونین و دانش آموزان دختر مدرسه وحدت اسلامی، از خدمات و دلسوزی معلم نمونه و فعال قرآنی، تقدیر و تشکر بعمل آمد.

امام جمعه گیلانغرب با حضور در روستای روتوند به همراه مدیر آموزش و پرورش شهر سرمست و روحانیون مستقر در منطقه، ضمن تاکید بر گسترش کلاسهای قرآنی و مذهبی در شهرستان بویژه روستاها، گفت: آشنایی هر چه بیشتر آحاد جامعه با کتاب انسان ساز قرآن، موجب نزول برکات و رحمت الهی خواهد بود.

حجت الاسلام فاطمی نسب در ادامه اظهار کرد: یکی از وظایف والدین در امر تعلیم و تربیت اسلامی، مأنوس نمودن دانش آموزان با قرآن، فرهنگ دینی و آداب و رسوم سبک زندگی اسلامی است..

 وی در پایان گفت: نقش مفید دانش آموزان متعهد در آینده کشور، بستگی به برنامه ریزی کانونهای قرآنی آموزش و پرورش ، حفظ قرآن و آشنایی با مفاهیم قرآنی در مقاطع مختلف می باشد.

تقدیر از معلم نمونه و فعال قرآنی روستای روتوند گیلانغرب + عکس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha