دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
خانواده

حوزه/کارشناس مشاوره اسلامی گفت: دانستن و فهم مهارت های ارتباطی با همسر برای زوجین بسیار ضرورت دارد زیرا موجب درک درستی از رفتارهای یکدیگر می شود و زمینه های رشد و تعالی زوجین و آرامش را فراهم می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، حجت الاسلام محسن رفیعی، در کارگاه آنلاین مهارت های ارتباطی زوجین «گام های خوشبختی» که در سامانه ی سیمای مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران کشور برگزار شد، گفت: شناخت تفاوت زوجین و درک آنها موجب آرامش خانواده می شود.

وی افزود: زنان و مردان تفاوت های زیادی با یکدیگر دارند که باید به درستی شناخته شوند، این تفاوت ها برخی به ویژگی های ذاتی زوجین برمیگردد همچون؛ تفاوت در نیازها، تنش ها، شدت عواطف، احساس موفقیّت و در انگیزه و برخی به نحوه تربیت افراد.

کارشناس مشاوره اسلامی افزود: دانستن و فهم مهارت های ارتباطی با همسر برای زوجین بسیار ضرورت دارد زیرا موجب درک درستی از رفتارهای یکدیگر می شود و زمینه های رشد و تعالی زوجین و آرامش را فراهم می کند.

وی در پایان به نکات کلیدی در مهارت ارتباطی زوجین اشاره و خاطرنشان کرد: ارتباط بین زوجین باید دارای اصول و مبانی باشد تا طرفین به آنها پایبند باشند و این پایبندی خود بسترهای امنیت و آرامش را در خانواده ایجاد می کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha