چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مدیر حوزه علمیه قزوین

حوزه / مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: استان قزوین جزو پنج استان برتر حوزه علمیه در سطح کشور است که برنامه پنج ساله خود را به قم ارسال کرده که این مهم نشان از برنامه ریزی بلند مدت و مسیر مشخص دارد .

به گزاری خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام  والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا صبح امروز در جمع اساتید حوزه علمیه استان قزوین گفت: حوزه علمیه استان قزوین در دوره اخیر مدیریتی سعی کرده اقدامات اساسی و بلند مدت در راستای اجرای هر چه بهتر رسالت حوزه علمیه داشته باشد و برای این مهم اقدامات زیادی انجام داده است.

وی خاطرنشان کرد: حوزه علمیه استان قزوین در زمینه های پژوهشی و علمی اقدامات بسیار گسترده ای را انجام داده که نتایج آن تا روزها و ماه های آینده برای همگان نمایان خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: در این مدت مرکز تخصصی علامه رفیعی راه اندازی شده و رشته های تخصصی جدید برای تحصیل طلاب آماده شده و تعدادی از طلاب در این محل به موضوعات تخصصی می پردازند.

حجت الاسلام والمسلمین  سبحانی نیا به اقدامات معاونت تهذیب حوزه علمیه قزوین اشاره و  عنوان کرد: در سالیان گذشته حرکت بسیار خوب و اساسی در راستای توسعه فعالیت های قرآنی انجام شده است و برای رسیدن به این مهم برنامه ها و جشنواره های مختلف برگزار شده است.

وی اظهار کرد: استان قزوین جزو پنج استان برتر در سطح کشور است که برنامه پنج ساله خود را به قم ارسال کرده که این مهم نشان از برنامه ریزی بلند مدت و مسیر مشخص است.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا بیان کرد: در زمینه روابط عمومی و خبرگزاری حوزه، استان قزوین جزو استان های برتر کشور بوده و در این زمینه اقدامات کمّی و کیفی بسیار مناسبی را انجام داده است.

وی ادامه داد: با تلاش همکاران حوزه علمیه استان قزوین، با دریافت مجوز مدیریت بین الملل حوزه علمیه استان قزوین، این استان جزو پنج استانی قرار گرفت که مدیریت بین الملل دارد و می تواند در بسیاری از موضوعات از جمله فراگیری زبان عربی و انگلیسی موثر باشد.

مدیر حوزه علمیه قزوین بیان کرد: حوزه علمیه استان قزوین در شرایط کرونایی کشور و استان قزوین فعالیت های بسیار زیاد جهادی را در سراسر کشور انجام داده و همواره طلاب جهادی کمک حال کادر درمان بوده و این اقدامات استان قزوین را به عنوان یکی از استان های موفق در این زمینه کرده است.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha