پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دانشگاه علوم پزشکی قزوین

 حوزه /  دکتر نامداری گفت: حوزه علمیه قزوین در عرصه مبارزه با کرونا همراهی و همکاری خوبی با مجموعه کادر درمان داشت که جای تقدیر دارد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، دکتر پیمان نامدار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین، صبح امروز در دیدار با مدیر حوزه علمیه استان، ضمن تقدیر از فعالیتهای جهادی طلاب و روحانیت در مبارزه با بیماری کرونا، گفت: حوزه علمیه قزوین در عرصه مبارزه با کرونا همراهی و همکاری خوبی با مجموعه کادر درمان داشت که جای تقدیر دارد.

وی خاطرنشان کرد:روحانیون و حوزه های علمیه ثابت کردند که همیشه همراه و همگام  ملت شریف ایران اسلامی هستند و این مسئله را بارها در هشت سال دفاع مقدس و بحران هایی مانند سیل، زلزله و ... نشان دادند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سلامت، بیان کرد: شهدای مدافع سلامت جان بر کف در مقابل دشمنی که ماهیت آن مشخص نبود و یک بیماری کاملاً نوپدید و ناشناخته بود، ایستادگی کردند.

وی ادامه داد: در دوران جنگ تحمیلی  دشمن و هدف مشخص بود، اما شهدای مدافع سلامت در مقابل دشمنی ایستادگی کردند که هر لحظه همراه آنان بود و در راه حفاظت از جان و سلامتی مردم از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

دکتر نامدار بیان کرد: کلاس درس ایثار و شهدا همواره در طول تاریخ پابرجاست و نخبگان برتر این کلاس شهدا هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین تصریح کرد: شهدای سلامت نشان دادند که ایثار و فداکاری لازمه همه کارهاست و موجب رشد و تعالی جامعه می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین همچنین به موضوع مهم  برگزاری انتخابات پرداخت و بیان کرد: شرکت پرشور و گسترده مردم در انتخابات مشت محکمی بر دهان کشورهای استکباری و دشمنانی است که ۴۲ سال‌ برای ضربه زدن به ایران دندان تیز کرده‌اند.

وی ادامه داد: حضور گسترده در انتخابات یک وظیفه شرعی و ملی است. مردم بدانند که هیچ کشوری برای ما دل نمی سوزاند، لذا باید با انتخاب اصلح ، آینده کشور را تضمین کنیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha