جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری

حوزه/ رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور اظهار امیدواری کرد که ثمره انتخابات پیش رو تشکیل دولت جوان حزب اللهی و تقویت نور امید در بین مردم باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری در اولین اجلاس مشترک نمایندگان ولی فقیه، ائمه جمعه و فرماندهان نیروی انتظامی که امروز به صورت مجازی و همزمان، با میزبانی ۲۱۰ حوزه فرماندهی انتظامی در سراسر کشور برگزار شد، از مجاهدت سردار اشتری و آحاد فرماندهان و پرسنل خدوم نیروی انتظامی، به‌عنوان مجاهدان واقعی فی سبیل الله تقدیر و تشکر کرد و گفت: شما عزیزانی که می کوشید یار مهربان و مقتدر امت باشید و بر مدار منطق و عقل، با تکیه بر دانش و اخلاق و دیانت و با اقتدار و عظم بلند و با عطوفت و مهربانی، در عرصه‌های متنوع و جدید نقش آفرینی می‌کنید، با ضمانت امنیت پایدار، زمینه اعتلای این نظام مقدس را فراهم نموده‌اید.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در این گردهمایی مجازی تصریح کرد: عزیزان نیروی انتظامی، از عمق جان باور دارند که اگر به سازمان‌های خدا نهاد و مردمی مثل مساجد بیش از گذشته توجه شود و اگر مراکز اجتماعات دینی، مثل نمازهای جمعه و هیئت‌ها رونق بیشتری بگیرد، اصلی ترین مراکز تولید سرمایه اجتماعی ، به شکل طبیعی، تعمیق امنیت پایدار و امنیت اجتماعی را رقم خواهند زد.

وی افزود: هر جا دیانت مردم ضریب بیشتری داشته باشد، دشمن ناکام تر است و امنیت پایدار تر و جامعه دینی و متدین، پرچمداران همیاری و همکاری با پلیس هستند و می توانند نیروی انتظامی را در تحقق مأموریتهای بزرگش یاری کنند.

حاج علی اکبری ادامه داد: خوشبختم که امروز سطح دیانت و نگاه دینی در نیروی انتظامی فوق العاده است و موجب آرامش جامعه دینی شده است و این رویکرد که پرسنل نیروی انتظامی بر امر عمران مساجد همت گماشته اند و از حقوق خودشان داوطلبانه برای عمران مساجد مشارکت کرده اند، قابل تحسین است و گواهی است بر تشخیص دقیق و خردمندانه مبتنی بر اینکه یاران پایدار متولیان امنیت جامعه، مسجدی ها و نمازگزاران جمعه هستند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گفت: پروردگار متعال را شاکریم که کمیته مشترک همکاری ها میان نهاد نمازجمعه و نیروی انتظامی با تدبیر فرماندهی محترم شکل گرفته است و جلسات جدی در حال برگزاری است و این طلیعه همکاری های مؤثر و جدی برای صیانت ایمانی نسل جوان و مقابله با توطئه‌های دشمن خواهد بود.

حاج علی اکبری در این گردهمایی، با تبیین ابعاد و ویژگی‌های انتخابات پیش رو، اظهار امیدواری کرد که این رویداد ملی، پرشورتر از همیشه و در کمال سلامت و امنیت برگزار شود و ثمره آن، تشکیل دولت جوان حزب اللهی و تقویت نور امید به افق روشن در قلب مردم شریف باشد.

در بخش دیگری از این گردهمایی، نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: انتخابات یک نفس جدید و روح جدید در فضای ملی است و موجب نفی حرکت دشمنان و مایه اقتدار برای نظام خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری تأکید کرد: دشمن علاوه بر تلاش برای کاهش مشارکت در انتخابات، برای ایجاد ناامنی سرمایه گذاری می‌کند که نیروی انتظامی در تمام دوره های گذشته در تأمین و تقویت امنیت انتخابات موفق بوده و در این دوره هم چنین خواهد بود.

همچنین نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: وحدت، امید و آرامش در استان کردستان مدنظر است و برای ایجاد شور انتخاباتی ، نیروهای ارزشی باید فضای پیش رو را پرنشاط تر کنند که این امر مستلزم صداقت در گفتگو با مردم و رفاقت و متانت در کلام و مدارا در تعاملات و در فضای جامعه می‌باشد.

تشکیل دولت جوان حزب اللهی ثمره انتخابات خواهد بود

تشکیل دولت جوان حزب اللهی ثمره انتخابات خواهد بود

تشکیل دولت جوان حزب اللهی ثمره انتخابات خواهد بود

تشکیل دولت جوان حزب اللهی ثمره انتخابات خواهد بود

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha