جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام جمعه شهرستان تاکستان

 حوزه / نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: علاج دردهای مزمن کشور شرکت پرشور مردم در انتخابات و انتخاب اصلح است. وقتی بی‌عدالتی می‌بینیم باید بکوشیم تا از طریق مشارکت حداکثری در انتخابات و برگزیدن یک رئیس‌جمهور و دولت انقلابی این تبعیض و بی‌عدالتی را به فضای عادلانه و ظلم‌ستیزانه مبدل کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، شب گذشته در مراسم بزرگداشت مرحومه خانم لیلا امیری، مدیر مسئول پایگاه اطلاع رسانی صبح قزوین که از سوی سازمان بسیج رسانه استان، در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد گفت: مرحومه خانم امیری که از فعالان پرتلاش در عرصه رسانه بود توانستامانتداری در عرصه خبر واطلاع رسانی را به خوبی انجام دهد.

وی خاطرنشان کرد: خانم امیری یک عنصر فعال و تاثیرگذار در فضای رسانه ای استان بودند و به خوبی مسائل و مشکلات شهر را رصد می کرد.

 نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: ولایتمداری، شرکت در کارهای خیر و دستگیری از مستمندان و حضور جدی در  برنامه های اربعین از ویژگی های برجسته و شاخص این خبرنگار فقید بود.

علاج دردهای مزمن کشور شرکت پرشور مردم در انتخابات و انتخاب اصلح است

امام جمعه تاکستان همچنین به موضوع مهم  برگزاری انتخابات در کشور پرداخت و عنوان کرد: انتخابات فرصت بزرگی برای ملت ایران و سرمایه گرانسنگی برای کشور است و باید قدردان این فرصت و سرمایه باشیم.

 نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: انتخابات برای کشور و ملت باعث مصونیت و یک نمودار اقتدار است و ملت و نظام اجرایی کشور را در مقابله با چالش‌های گوناگون جهانی بیش از گذشته مستحکم‌تر می‌کند.

وی ادامه داد: علاج دردهای مزمن کشور شرکت پرشور مردم در انتخابات و انتخاب اصلح است.  وقتی بی‌عدالتی می‌بینیم باید بکوشیم تا از طریق مشارکت حداکثری در انتخابات و برگزیدن یک رئیس‌جمهور و دولت انقلابی این تبعیض و بی‌عدالتی را به فضای عادلانه و ظلم‌ستیزانه مبدل کنیم.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: دشمنان ایران اسلامی همانند ۴۲ سال گذشته دنبال دشمنی با انقلاب هستند و به همین خاطر از فتنه‌های سال‌های ۷۸، ۸۸، ۹۶ و ۹۸ حمایت کردند تا به اصل نظام ضربه وارد کنند.

وی اظهار کرد: اگر به خوبی از  فرصت و سرمایه انتخابات استفاده کنیم، آرمان شهدا محقق خواهد شد و یک کشور مقتدر در سطح بین المللی، امن، منسجم و یک ملت آگاه، هوشیار و با بصیرت در عرصه داخلی رخ می نماید.

امام جمعه شهرستان تاکستان عنوان کرد: دشمنان ملت ایران به خوبی واقف هستند که انتخابات چه تاثیری در سرنوشت کشور دارد، لذا با تمام امکانات خود و بوق های تبلیغاتی هماهنگ و منسجم وارد عرصه شده اند و می خواهند ملت ایران را دلسرد و مایوس کرده و این فرصت را تبدیل به یک تهدید کنند.

وی به نقش مهم رسانه ها در تشویق وترغیب مردم به حضور در انتخابات، بیان کرد: تمامی اصحاب رسانه باید مردم را به حضور در انتخابات ۲۸ خرداد تشویق کنند تا بار دیگر حماسه بزرگی را در نظام مقدس جمهوری اسلامی رقم بزنیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha