شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امام جمعه قزوین

 حوزه / معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین گفت: همزمان با آیین گرامیداشت چهلمین سالگرد اقامه نماز جمعه قزوین، نکوداشت آیت‌الله باریک‌بین هم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، منوچهر حبیبی، صبح امروز در جلسه هماهنگی برنامه های گرامیداشت چهلمین سالگرد اقامه نماز جمعه قزوین که در سالن اجتماعات فرمانداری قزوین برگزار شد گفت: نماز جمعه به طور قطع نقش و اثرگذاری بی‌بدیل در جامعه و نظام اسلامی دارد و یک حرکت مستمر فرهنگی، عبادی و سیاسی است که در چهلمین سال برگزاری آن هستیم

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین اظهار کرد: اهمیت نماز جمعه و جایگاه آن به اندازه‌ای است که خداوند متعال در قرآن دستور می‌دهد که برای برپایی آن، فعالیت‌های دنیوی تعطیل شود

 وی ادامه داد: همزمان با آیین گرامیداشت چهلمین سالگرد اقامه نماز جمعه قزوین، نکوداشت آیت‌الله باریک‌بین هم برگزار می‌شود.

گرامیداشت چهلمین سالگرد اقامه نماز جمعه قزوین برگزار می‌ شود

علی  شفیعی‌شاد، مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه قزوین هم بیان  کرد: نمازجمعه قزوین جزو چند نماز جمعه باشکوه در سطح کشور به نسبت جمعیت شهر به حساب می‌آید که این امر نشان‌دهنده تدیّن و اعتقادات مردم قزوین است.

مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه قزوین ادامه داد: برنامه چهلمین سالگرد اقامه نمازجمعه به توصیه نمانیده ولی فقیه در استان باید باشکوه و باعظمت برگزار گردد، چرا که تعظیم شعائر الهی است.

وی اظهار کرد: برای چهلمین سالگرد اقامه نمازجمعه حدود یک هفته برنامه‌های متنوعی تدارک دیده شده است و در پایان آن یک ویژه‌برنامه فاخر برگزار خواهد شد که جزئیات آن متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha