شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حضور سردبیر خبرگزاری حوزه در همدان

حوزه/ خانم امیدی در جلسه ای با سردبیر خبرگزاری حوزه، با تشکر از انعکاس اخبار حوزه های علمیه خواهران و بانوان طلبه در این رسانه، گفت: معرفی فعالیت های حوزه های خواهران در فضای رسانه ای موجب شناخته تر شدن حوزه های خواهران و رسالت های بانوان طلبه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، ام کلثوم امیدی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان در جلسه ای با حسن صدرایی عارف، سردبیر خبرگزاری حوزه، در سالن جلسات حوزه خواهران استان، با تقدیر از فعالیت های رسانه رسمی حوزه، گفت: باید از تمامی ابزارها و امکانات  رسانه ای برای معرفی جایگاه و نقش حوزه های علمیه خواهران بهره گیری شود.

وی با تشکر از انعکاس اخبار حوزه های علمیه خواهران و بانوان طلبه در خبرگزاری حوزه، افزود: معرفی فعالیت های حوزه های خواهران در فضای رسانه ای موجب شناخته تر شدن حوزه های خواهران و رسالت های بانوان طلبه است.

حسن صدرایی عارف، سردبیر خبرگزاری حوزه هم در این جلسه با اشاره به راه اندازی صفحه ویژه بانوان در رسانه رسمی حوزه، گفت: خبرگزاری حوزه رسانه‌ای فرانهادی است که انعکاس اخبار طلاب و حوزه‌های برادران و خواهران در داخل و خارج از کشور را وظیفه خود می‌داند.

وی با اشاره به تاسیس مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه، افزود: برای تقویت حضور طلاب در فضای رسانه ای برنامه هایی همچون آموزش های عمومی و تخصصی سواد رسانه و مهارت های خبرنگاری تدارک دیده شده است.

انتهای پیام

خبرگزاری حوزه، فرصتی برای معرفی حوزه های خواهران و رسالت های بانوان طلبه است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha