شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024

حوزه / رئیس دانشگاه کاشان پاکدستی، صداقت، ایمان و عدالت را از شرایط مسئولان نظام، عنوان کرد و گفت: مسئولی که اختلاس می کند، رشوه می گیرد و به بیت المال تعرض می کند، با شعارها و آرمان های انقلاب هماهنگی ندارد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه در کاشان دکتر عباس زراعت  امروز در نشست شورای فرهنگی دانشگاه کاشان با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی امروز در معرض هجمه های سنگین رسانه ای و فضای مجازی دشمنان قرار گرفته است ، گفت: اگر حضور مردم در انتخابات کمرنگ و حداقلی باشد ضربه سنگینی به کشور وارد خواهد شد.

رئیس دانشگاه کاشان تبیین اهمیت انتخابات برای مردم را از رسالت های دانشگاهیان عنوان کرد و افزود: ناخدای کشتی جامعه باید دانشگاه باشد و زمینه حضور حداکثری مردم را در انتخابات فراهم نماید.

وی با تاکید بر شاخص قراردادن دیدگاه مقام معظم رهبری در انتخابات، خاطر نشان کرد: اگر بخواهیم کشتی به درستی به سر منزل مقصود برسد باید گوش به فرمان رهبر باشیم و دیدگاه های مقام معظم رهبری را سرلوحه امور قرار دهیم.

زراعت نقش دانشگاه و دانشگاهیان را در انتخاب درست و زمینه سازی حضور هرچه بیشتر مردم، تاثیر گذار دانست و اظهار کرد: ما باید از این فرصت به درستی استفاده کنیم، داده تولید کنیم و واقعیت ها را انعکاس دهیم.

وی، نظام اسلامی را ماحصل ایثار و فداکاری های رزمندگان و جانبازان و خون شهدا دانست و افزود: خون های زیادی برای این نظام ریخته شده است، ولی متاسفانه برخی  که به ظاهر برای انقلاب دل می سوزانند با پخش  کلیپ و  فیلم در فضای مجازی درصدد آسیب و ضربه زدن به نظام هستند.

رئیس دانشگاه کاشان پاکدستی، صداقت، ایمان و عدالت را  از لازمه مسئولان نظام عنوان کرد و گفت: مسئولی که اختلاس می کند، رشوه می گیرد و به بیت المال تعرض می کند با شعارها و آرمان های انقلاب هماهنگی ندارد.

زراعت با تاکید بر پاسداری از آرمان های انقلاب، نظام و رهبری، افزود: اگر دفاع خوبی از ارزش ها و ولایت انجام دهیم و اصول و ارزش های اسلامی را به درستی به مردم معرفی و به آن پایبند باشیم، موفق خواهیم بود.

 رئیس دانشگاه کاشان در پایان امر به معروف و نهی از منکر را از مهمترین رکن های نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: اگر حرف و عمل ما متفاوت باشد، کشور آسیب می بیند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha