جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تودیع و معارفه
تودیع و معارفه مدیر حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری

آیین تودیع مدیر حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری و معرفی سرپرست حوزه استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا کفیل در آیین تودیع مدیر حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری و معرفی سرپرست حوزه استان، اظهار داشت: خدماتی که حجت الاسلام  احمدی در این چند سال در حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری داشتند، بر کسی پوشیده نیست.

وی با اشاره به انتصاب سرپرست حوزه استان، افزود: حجت الاسلام اسحاق سعیدی نظر به مراتب فضل، تجارب و تلاش‌های خالصانه در عرصه‌های حوزوی، مدیریتی و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی، به سرپرستی حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری منصوب می‌شود. 

در ادامه جلسه، متن تقدیر نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری از حجت الاسلام احمدی قرائت شد.

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حجت الاسلام سید محمد احمدی
سلام علیکم.

اکنون که پس از ۱۰ سال خدمت مؤثر در مدیریت حوزه علمیه استان، در سنگر پرمسئولیت و ارزشمند امامت جمعه بروجن ایفای نقش می‌نمایید، لازم می‌دانم از خدمات جدی و مخلصانه شما قدردانی و تشکر ویژه داشته باشم.

شما با نگاه مؤمنانه و مخلصانه‌ای که دارید و با انگیزه‌های انقلابی که در وجود ارزشمندتان شکل گرفته، هر کجا که حضور داشته باشید، میتوانید نقش ‌آفرین بوده و به روش‌های حسن، مردم را گرد وجود خود جمع کرده و در ترویج اسلام و تربیت مؤمن و بویژه تربیت طلاب علوم دینی موفق باشید.

در این سال‌ها در سنگر مدیریت حوزه‌های استان موفق شدید فضای همدلی و مناسبی را بوجود آورده و در توسعه کمی و کیفی حوزه های علمیه نقش آفرین باشید. 

اینجانب بر خود لازم می‌دانم مجددا از خدمات ویژه شما تشکر و قدردانی کرده و برایتان آرزوی توفیق بیشتر داشته باشم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha