دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دیدار شفقت شیرازی با هادی عامری

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین سید شفقت شیرازی در سفر خود به عراق دیداری با هادی عامری، رئیس ائتلاف فتح، بزرگترین ائتلاف پارلمان عراق و از چهره های شناخته شده مقاومت داشت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین سید شفقت حسین شیرازی مسؤول امور خارجه مجلس وحدت مسلمین پاکستان در سفر خود به عراق دیداری با هادی عامری، رئیس ائتلاف فتح، بزرگترین ائتلاف پارلمان عراق و از چهره های شناخته شده مقاومت داشت. این دو رهبر بر لزوم تماس متقابل و تبادل تجربیات در سطح حزبی تأکید کردند. 

حجت‌الاسلام والمسلمین سید شفقت حسین شیرازی از تلاش های هادی عامری و حزب وی برای جنگ با تروریسم و برای بازگرداندن و ثبات سیستم سیاسی عراق قدردانی کرد. وی خاطر نشان کرد که مردم پاکستان و مجلس‌ وحدت مسلمین پاکستان همیشه آروزی موفقیت برای مردم عراق را دارند.

هادی عامری هم گفت: با همکاری امت اسلامی، اتحاد، عزم راسخ و استقامت مردم عراق توانسته ایم بر تروریسم جهانی غلبه کنیم، داستان بزرگ فداکاری های مردم عراق برای همیشه به یادگار خواهد ماند.

وی افزود: وجود مبارک مراجع دینی و راهنمایی ارزشمند شان و وجود اماکن متبرکه از جمله نعمت های بزرگی است که موجب شور و شوق مردم عراق در این جنگ بزرگ جهانی، بوده است.

وی در پایان تاکید کرد: همکاری ایران و رهبری با عراق در مبارزه با تروریسم مثال زدنی است که منجر به پیروزی عراق شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha