پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سید ابوالفضل کاظمی

حوزه/ مسئول حوزه مدیریت و دفتر موقوفات و امور حقوقی وقف حوزه علمیه خراسان از وقف یک باب منزل مسکونی به متراژ ۳۲۵ متر مربع در شهر مشهد ، توسط واقف ارجمند سرکار خانم رضا زاده بهادران خبر داد.

حجت الاسلام سیدابوالفضل کاظمی،  مسئول حوزه مدیریت و دفتر موقوفات و امور حقوقی وقف حوزه علمیه خراسان، در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه در مشهد گفت: یک باب منزل مسکونی به متراژ ۳۲۵ متر مربع در شهر مشهد، توسط واقف ارجمند سرکار خانم رضا زاده بهادران وقف حوزه علمیه خراسان شد.

وی با اشاره به نیت این وقف، ابراز کرد: این موقوفه برای بهره‌وری در جهت اهداف آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، تبلیغی و رفاهی طلاب حوزه علمیه خراسان وقف این حوزه شد.

حجت الاسلام کاظمی افزود: این موقوفه تا زمان فوت، در اختیار واقف می‌باشد و پس از حیات در اختیار دفتر موقوفات وامور حقوقی وقف حوزه علمیه خراسان قرار خواهد گرفت.

وی در پایان با اشاره به اهمیت وقف به ویژه در راستای تربیت سربازان امام زمان(عج)، درباره عرصه های وقف برای حوزه علمیه خراسان که خیرین و واقفین می توانند با مشارکت در هرکدام نقش خود را در ترویج و تبلیغ فرهنگ اهل البیت(ع) ایفا کنند، اظهار کرد: احداث مدارس و مراکز آموزشی و پژوهشی، تاسیس و تجهیز کتابخانه های عمومی و تخصصی مدارس علمیه، حمایت از طرح ها و برنامه های فرهنگی و تبلیغی، فناوری اطلاعات و ضرورت ارتقاء مهارت های طلاب، ایجاد مجتمع های فرهنگی، تبلیغی، اسکان و درمان طلاب و اساتید از جمله زمینه های وقف برای حوزه علمیه است.

لازم به ذکر است شماره‌های ۰۹۱۵۸۰۷۷۸۸۰ و ۰۵۱۳۲۰۰۸۲۲۱ و کانال دفتر موقوفات در ایتا به آدرس https://eitaa.com/howzehmoghofat جهت اطلاع‌رسانی اخبار، پاسخگویی به سؤالات و کسب اطلاع بیشتر در مورد وقف برای حوزه علمیه خراسان در اختیار مخاطبان قرارگرفته است.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علوی IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    0 0
    سلام إن شاء ألله این موقوفات خرج طلاب شود و لاغیر... عزیزان مسئول توجه کنند که مسأله وقف بسیار مسأله حساسی است و باید طبق منویات واقف هزینه شود... همه باید مواظب باشیم به خاطر مال دیگران دنیا و آخرت خود را از دست ندهیم.موفق باشید