شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
علیرضا احمدی

حوزه/ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه استکبار جهانی تمام توان خود را برای رواج ناامیدی در جامعه به کار گرفته است، گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات نمایش پایبندی ایرانیان به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب است.

حجت‌الاسلام علیرضا احمدی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به در پیش بودن سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، بر جدوجهد همگانی برای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات تأکید کرد.

وی، مشارکت در انتخابات را امری مهم در تعیین سرنوشت مردم جامعه عنوان کرد و گفت: مشارکت و حضور گسترده مردم در برگزاری انتخابات توطئه‌های دشمن در عرصه‌های گوناگون را بر هم می‌زند و موجب ناامیدی دشمنان می‌شود.

حجت‌الاسلام احمدی با اشاره به اینکه مشارکت در انتخابات و برگزیدن نامزد اصلح، سبب تغییر وضعیت مردم و جامعه در شئون مختلف می‌شود، تصریح کرد: بر اساس آیه قرآن خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی‌دهد مگر اینکه آن‌ها خود تغییر دهند.

وی اضافه کرد: این امر به قانون کلی و عمومی اشاره دارد، قانونی سرنوشت‌ساز، حرکت آفرین و هشداردهنده که از پایه‌های اساسی جهان‌بینی و جامعه‌شناسی در اسلام است.

 استاد حوزه خاطرنشان کرد: اگر حرکت امام خمینی (ره) به نتیجه رسید، انقلاب درونی و فرهنگی به وجود آورد و به نظام جمهوری اسلامی عزت، آبرو و اقتدار بخشید، این مهم در سایه حضور پررنگ مردم اتفاق افتاد.

حجت‌الاسلام احمدی اظهار کرد: این همدلی مردم به رهبری امام راحل بود که دشمنان اسلام را سر جای خود نشاند و دست مزدوران جهانی را از کشور قطع کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه استکبار جهانی تمام توان خود را برای رواج ناامیدی در جامعه به کار گرفته است، اظهار داشت: حضور پرشور مردم در انتخابات نمایش پایبندی ایرانیان به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب است.

وی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات سناریوهای عملیات روانی بیگانگان و دشمنان نظام پیرامون مسائل مختلف کشور را بر هم می‌زند، افزود: این حضور موجب اقتدار، وحدت و یکپارچگی ملی و مأیوس شدن دشمنان می‌شود.

حجت‌الاسلام احمدی، ایمان، تدین، ولایت‌پذیری، تعهد به کار و مردم و نظام، شجاعت در مقابل دشمنان، مردم‌داری، هوشمندی در برابر ترفندهای دشمن و شناخت عمیق از وظایف ریاست جمهوری و به‌کارگیری همت و تلاش همه‌جانبه برای ایفای نقش مؤثر در راستای برطرف سازی دغدغه‌ها و علاج درد مردم را از مؤلفه‌هایی عنوان کرد که می‌تواند موفقیت و حضور مثبت یک رئیس‌جمهور را تضمین کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha