جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
زیرخاکی

حوزه / بازیگر سریال «زیرخاکی» گفت: موفقیت این سریال را می‌توان در فضای متفاوتی که این کار با دیگر تولیدات تلویزیون دارد، توصیف کرد.

اکبر رحمتی، بازیگر سریال «زیرخاکی» در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه، با بیان اینکه این مجموعه فضایی متفاوت با دیگر تولیدات تلویزیون دارد، اظهار کرد: یکی از دلایل موفقیت این سریال، فضای متفاوتی است که این کار با دیگر تولیدات تلویزیون دارد. همین ویژگی سبب شده، جذابیت کار بالا رود و مردم نیز آن را بپسندند. در فصل دوم نیز این امتیاز وجود دارد.

وی افزود: عوامل موفقیت یک سریال را سه امر رقم می‌زند. فیلمنامه خوب، گروه حرفه‌ای و کارگردانی مناسب. این سه شاخصه اگر در کارهای تلویزیونی وجود داشته باشد، مردم آن را خواهند پسندید اتفاقی که فکر می‌کنم در فصل اول و دوم «زیر خاکی» رخ داده است.

این بازیگر ادامه داد: همیشه در انتخاب کارهایم سه اصلی را که توضیح دادم مد نظر قرار داده‌ام. برای مثال سریال‌های نظیر «آینه»، «عطر گل یاس» و «مش خیرالله و صندوقچه اسرار» به واسطه قصه خوب، عوامل حرفه ای و کارگردانی درست، توانستند مخاطبان بسیاری را جذب خود کنند.

رحمتی تاکید کرد: برای این که کارهای تلویزیونی مورد نظر مردم واقع شود باید از وجود افرادی بهره برد که در گذشته با کارهایی که انجام داده‌اند توانستند مردم را جذب خود کنند. برای نمونه خانم مرضیه برومند از جمله فیلمسازانی است که همه کارهایش با استقبال مواجه شده است، پس اگر بودجه در اختیارش قرار گیرد مطمئناً نتیجه کارش مطلوب نظر بینندگان خواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال که بهترین روش برای تبلیغ موضوعات دینی و اخلاقی در سریال‌های تلویزیونی چیست؟ بیان کرد: اگر بخواهید به صورت مستقیم مضامین دینی را به بیننده بیان کنیم نتیجه مطلوب نظر نخواهد بود، به ویژه در حوزه موضوعات اخلاقی و ارزشی، تبلیغ باید شکلی مستتر در قصه داشته باشد.

رحمتی در پایان اعلام کرد:  برای بیان نکات دینی تا حد امکان باید از شعار پرهیز کرد تا اثر مربوط بتواند تاثیرگذاری داشته باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha