جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام مجیدی قزوین

 مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان قزوین گفت: دشمنان نظام از مدت ها قبل در حال فعالیت برای کاهش حضور مردم در پای صندوق های رای هستند، لذا باید با مشارکت فعال در روز ۲۸ خردادحماسه بزرگی در کشور رقم بزنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی، صبح امروز در جمع اصحاب رسانه استان قزوین گفت: عدم حضور مردم در پای صندوق‌های رأی و مشارکت پایین در انتخابات با اصل وجودی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مغایرت دارد، پس با شرکت در انتخابات و انتخاب اصلح، بتوانیم با همدلی و وحدت مشکلات جامعه را برطرف نماییم .

مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان قزوین تصریح کرد: با حضور در انتخابات ریاست جمهوری، نقشه‌های دشمنان برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقش بر آب شده و توطئه آنان خنثی می‌شود.

حجت الاسلام مجیدی عنوان کرد: دشمنان نظام از مدت ها قبل در حال فعالیت برای کاهش حضور مردم در پای صندوق های رای هستند، لذا باید با مشارکت فعال در روز ۲۸  خردادحماسه بزرگی در کشور رقم بزنیم.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین ضمن تقدیر از تلاشهای اصحاب رسانه، بیان کرد اصحاب رسانه و خبرنگاران  در این شرایط سخت و تاریخی باید مسیر درست و منطقی را به مردم نشان داد تا بر اثر همین روشنگری ها شاهد برگزاری انتخاباتی گسترده با حضور حداکثری آحاد مردم شویم.

وی گفت: همه باید مُبلّغ مشارکت حداکثری و پرشور در پای صندوق‌های رأی باشیم و به دشمنان و استکبار جهانی نشان دهیم که ملت ایران علی‌رغم تهدیدها و تحریم ها  همچنان پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری فرزانه انقلاب اسلامی است.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha