یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام شعبانلی قزوین

حوزه / مدیر مدرسه علمیه شهرستان آوج گفت: حضور یکپارچه در انتخابات  ضربه سنگینی به استکبار است و مردم ایران اسلامی بار دیگر در این آزمون همچون سایر آزمون هایی که در طول انقلاب اسلامی داشته اند، سربلند بیرون خواهند آمد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری» حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اکبر شعبانلی، صبح امروز در نشست بصیرتی اساتید و طلاب مدرسه علمیه شهرستان آوج گفت: در طول بیش از چهار دهه گذشته از پیروزی انقلاب اسلامی مسئله انتخابات هیچ گاه تحت تاثیر موضوعی قرار نگرفته و در موعد مقرر برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: تمامی ارکان برگزاری انتخابات یک هدف دارند و آن برگزاری انتخابات در تراز نظام جمهوری اسلامی برابر با سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری با تاکید بر مشارکت حداکثری مبتنی بر قانون و شرع مقدس است.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان آوج تصریح کرد: برگزاری انتخابات پرشور و انتخاب افراد شایسته مسیر تغییر مثبت و سازنده برای کشور را هموار می‌کند، اما دشمنان همچون گذشته در تلاش هستند تا با تبلیغات رسانه ای، مقدمات تضعیف نظام جمهوری اسلامی و انقلاب را فراهم کنند.

وی اظهار کرد: انتخابات و تعیین سرنوشت کشور توسط مردم یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است و شرکت حداکثری مردم سبب مشروعیت سیاسی جمهوری اسلامی، حفظ اقتدار و امنیت درونی کشور در برابر توطئه دشمنان می‌شود.

استاد حوزه علمیه شهرستان آوج عنوان کرد: هدف اصلی از پرشور شدن انتخابات باید تقویت روحیه انقلابی جامعه باشد و این امر تنها با امیدآفرینی در جامعه، تبیین عملکرد نظام اسلامی، ترویج اعتماد به نفس ملی، مبارزه با روحیه بی تفاوتی، تبیین مشارکت حداکثری در سایه تقویت همدلی اجتماعی، ترویج لزوم انتخاب اصلح و باورمندی جوانان مومن و انقلابی محقق می شود.

حجت الاسلام شعبانلی عنوان کرد: ملت ایران در طول ۴۲سال گذشته در همه عرصه های انقلاب محکم و استوار حضور داشته و همواره برگی زرین در تاریخ انقلاب و نظام اسلامی ورق زده اند.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان آوج گفت: حضور یکپارچه ملت ایران در انتخابات ضربه سنگینی به استکبار است و مردم ایران اسلامی بار دیگر در این آزمون همچون سایر آزمون هایی که در طول انقلاب اسلامی داشته اند سربلند بیرون خواهند آمد.

اساتید وطلاب روشنگری نمایند

مدیر مدرسه علمیه شهرستان آوج همچنین از روحانیت، طلاب خواست که در انتخاب اصلح به مردم و جوانان روشنگری نمایند تا ملت ایران در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری اصلح را انتخاب نمایند.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha