پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مرادبیگی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان ایلام با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری، گفت: امروز که سوء مدیریت ها و مشکلات اقتصادی موجب گلایه مردم شده است، اما به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، دولت جوان و حزب‌اللهی علاج مشکلات است و می‌تواند کشور را از دشواری ها عبور دهد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی، در جلسه شورای معاونین حوزه علمیه استان ایلام، گفت: انقلاب اسلامی با اصل مترقی ولایت فقیه به دنیا معرفی شد که مشروعیت آن الهی و مقبولیت آن از مردم می باشد و علت ماندگاری آن نیز همین دو موضوع است. امام با همین اصل ساختار نظام ولایی را در حمهوری اسلامی تشکیل دادند مردم نیز با پایداری و اطاعت از بیانات امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری در مواقع حساس انقلاب از قبیل دفاع مقدس و مقابله با فتنه ها حضور یافته و پای انقلاب ایستادند.

میر حوزه علمیه استان ایلام افزود: انتخابات همواره از مقاطع حساس انقلاب بوده که سرنوشت مردم متاثر از حضور و انتخاب خودشان بوده است؛ در انتخابات نکته اول حضور پرشور و در مرحله دوم انتخاب اصلح اصلح است.

وی ادامه داد: درست است که امروز که سوء مدیریت ها و مشکلات اقتصادی موجب گلایه مردم شده است، اما به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی،  دولت جوان و حزب‌اللهی علاج مشکلات است و می‌تواند کشور را از راه‌های دشوار عبور دهد.

وی افزود : حضور حداکثری و پرشور مردم در انتخابات خنثی کننده توطئه هاست و قهر با صندق رای و حضور حداقلی موجب تقویت جبهه کفر و نفاق می گردد؛  امیدواریم که در این برهه حساس ما طلاب و روحانیون بتوانیم چه در فضای حقیقی و چه مجازی با ترغیب مردم به شرکت در انتخابات به تکلیف خود عمل کنیم و شاهد حماسه ای دیگر در ۲۸ خرداد و عزت و اقتدار میهن اسلامی باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha