پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
همایش طلاب

حوره/ حجت الاسلام مصلحی در «فعال سازی و مشارکت طلاب و اساتید حوزه علمیه استان تهران در انتخابات»، گفت: دشمن انتخابات را فرصتی برای براندازی نظام می داند و در مواقع انتخابات طوری برنامه ریزی می کنند که در مردم یاس و ناامیدی ایجاد شود شوند و با عدم حضور و مشارکت حداقلی مردم به اهداف خود برسند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی، در همایش «فعال سازی و مشارکت طلاب و اساتید حوزه علمیه استان تهران در انتخابات» که در آستان شیخ صدوق(ره) برگزار شد، با بیان اهمیت انتخابات ریاست جمهوری و دشمنی و فتنه انگیزی استکبار جهانی، اظهار داشت: اهداف استکبار در مقابل انقلاب اسلامی بسیار پیچده تر از گذشته شده است و همه طلاب و مبلغان در سراسر کشور باید در این خصوص فعال تر از گذشته عمل کنند و بدانید که در خصوص انتخابات استکبار نقشه های شومی را برنامه ریزی کرده است.

وزیر اسبق وزارت اطلاعات در خصوص اهداف استکبار جهانی برای مقابله با انقلاب اسلامی، ادامه داد: اهداف استکبار برای مقابله با انقلاب اسلامی را می توان در سه قسمت خلاصه کرد. اهداف کوتاه مدت که از طریق نفوذ می خواهند انقلاب را متوقف کنند. هدف دومی که دشمن دنبال می کند بصورت میان مدت است که مشغولیت زدایی از انقلاب اسلامی، کمرنگ و بی رنگ کردن انتخابات می باشد و در نهایت یک حالت بی تفاوتی را نسبت به انقلاب  ایجاد کند.

مصلحی ادامه داد: هدف سوم استکبار جهانی این است که باشیوه های مختلف در بلند مدت به انقلاب اسلامی ضربه وارد کند. دشمن انتخابات را فرصتی برای براندازی نظام می داند و در مواقع انتخابات طوری برنامه ریزی می کنند که در مردم یاس و ناامیدی ایجاد شود شوند و با عدم حضور  و مشارکت حداقلی مردم به اهداف خود برسند.

وی بااشاره به تاکیدات حضرت امام خمینی(ره) و امام خامنه ای در خصوص اهمیت حضور مردم در انتخابات، اظهار کرد: باید به فرموده امام (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی با جدیت وارد صحنه انتخابات شد و حضور حداکثری در صحنه های مهم و سرنوشت ساز را برای کشور و انقلاب رقم زد. باید در کار فرهنگی جدی بود و کار بصیرتی انجام داد تابتوانیم برنامه ای که دشمن برای انتخابات طرح ریزی کرده را خنثی کنیم.

وزیر اسبق اطلاعات در پایان خاطرنشان کرد: دشمن با برنامه ریزی  و نفوذ در بخش های مختلف نظام در صدد القاء محاسابات خود به مسئولین کشور است. استکبار با ایجاد محاسبات غلط در تصمیمات مسئولان رده بالای کشور به فکر ایجاد خطای راهبردی در تصمیم گیری های کلان است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha