شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نشست فرهنگی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین همتیان تصریح کرد: اگر بخواهیم این انقلاب را آن گونه که امام بنا نهاد و منویات رهبری اقتضا می کند ادامه پیدا کند، باید در مسیر خط امام(ره) باشیم و ایشان را بشناسیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، حجت الاسلام والمسلمین محمد همّتیان، در نشست مجازی «بررسی ابعاد شخصیتی حضرت امام خمینی(ره)» کا با حضور بانوان طلبه اراک برگزار شد، با اشاره به آیات ۵۳ و ۵۴ سوره مبارکه مائده، دقایقی پیرامون  این اصل کلی که قرآن کریم می فرماید: اگرنعمتی را خداوند به شما داد و حقش را ادا نکردید آن را از شما می گیرد، گفت: ما غرق در نعمت های انقلاب اسلامی هستیم، اما قدر آنها را نمی دانیم و توجه نداریم که قبل از انقلاب بر این ملت چه می گذشت. 

 استاد اخلاق حوزه ادامه داد نسل جوان بعد از انقلاب، ظلم ها و تجاوزها و خواری ها و حقارت های زمان طاغوت منحوس را ندید. ما در جامعه انقلابی نفس می کشیم که استقلال، عزت، شرافت، قدرت و آگاهی موج می زند، اینها آثار و برکات انقلاب است.

 وی در جواب این سوال که چرا باید امام را بشناسیم، اظهار کرد: اگر بخواهیم این انقلاب را آن گونه که امام بنا نهاد و منویات رهبری اقتضا می کند ادامه پیدا کند، باید در مسیر  خط امام(ره) باشیم و ایشان را بشناسیم.

 وی در پایان افزود: اگر شما دین خدا را تنها گذاشتید این طور نیست که خدا دست از دینش بر دارد. امام(ره) و یارانش همان قومی هستند که خدا وعده داد اسلام و دین را یاری می‌کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha