پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت السالام سید حمید روحانی در قزوین

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین روحانی، رجوع به ارزش ها و احیای تمدن اسلامی را بزرگترین خدمت امام(ره) به اسلام دانست و تصریح کرد: امام خمینی(ره) ثابت کرد که اسلام بهتر از هر مکتبی می تواند توده ها را به حرکت در بیاورد و انقلاب بیافریند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین سید حمید روحانی، ظهر امروز در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) که در مسجدالنبی قزوین برگزار شد گفت: اگر مردم در انتخابات حضور حماسی داشته باشند و فرد اصلح را انتخاب کنند قطعا از مشکلات اقتصادی عبور خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: مردم ایران در دیگر ادوار انتخابات ریاست جمهوری نشان داده اند که هیچ گاه گوش به یاوه گویی ها بدخواهان نظام نخواهند داد و در ۲۸ خرداد برگ زرین دیگر به افتخارات نظام اضافه خواهند کرد.

وی ادامه داد: میزان حضور درعرصه های مشارکتی بسیار مهم است و دامنه حکومت در قشرهای مختلف تکثیر می شود. حضور پرشور و با نشاط مردم در انتخابات مصونیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را به همراه دارد.

رئیس بنیاد تاریخ پژوهی ایران معاصر ادامه داد: ملت ایران همواره با احساس مسئولیت، حضور گسترده‌ای در انتخابات داشته‌اند و در روز ۲۸ خرداد بار دیگر انتخاباتی باشکوه درکشور خواهیم داشت.

 وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره)، بیان کرد: امام راحل اسلام شناسی برجسته بود. ایشان با شناختی کامل از اسلام درک درستی از جنبه های مدیریتی، سیاسی و معنوی اسلام داشت و اصول اسلام را در انقلاب و جامعه ایران به کار بست.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی، رجوع به ارزش ها و احیای تمدن اسلامی را بزرگترین خدمت امام(ره) به اسلام دانست و تصریح کرد: امام خمینی(ره)  ثابت کرد که اسلام بهتر از هر مکتبی می تواند توده ها را به حرکت در بیاورد و انقلاب بیافریند.

رئیس بنیاد تاریخ پژوهی ایران معاصر همچنین بر دشمن شناسی در دوره کنونی تاکید کرد و افزود: هدف دشمن داخلی کسب ثروت و قدرت است و برای رسیدن به این هدف مانند فتنه ۸۸ از هیچ جنایتی فروگذار نیست.

وی بیان کرد: امام راحل در زمان حیاتشان شناخته نشد و هنوز هم شناخته نشده است و قدر و منزلت ایشان هنوز مشخص نیست. ایشان در علوم یک نابغه تمام عیار بود؛ و  در سال ۴۴ درس تمام فقها و علما را طی کرد و مشاهده کرد که از همه این دروس بی نیاز است.

حجت الاسلام روحانی تصریح کرد:  امام خمینی(ره) گوهر گران‌بهای مقدس و ارزشمندی است که مشعل فروزانی به روی جهان اسلام روشن کرده و همه وظیفه داریم به سوی این قله بلند حرکت نماییم.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha