شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام عباسی قزوین

 حوزه / استاد حوزه علمیه قزوین گفت: قیام  ۱۵ خرداد سال ۴۲  روز سرنوشت سازی برای ملت ایران بود و ثابت کرد که ملت بزرگ ایران نه از تهدید می ترسد و نه از تحریم.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، ظهر امروز با حضور در ویژه برنامه سالروز حماسه قیام ۱۵ خرداد سیمای مرکز قزوین ضمن تسلیت به مناسبت سالروز ارتحال ملکوتی حضرت  امام خمینی (ره) گفت : امام آمد تا اسلام آمریکایی را از صحنه خارج کند و اسلامی که از مستضعفان پشتیبانی می کند را بر پا کند و با توکل به خداوند پیروز شد و نظامی را بنا نهاد که روز به روز قدرت آن در دنیا بیشتر می شود.

وی خاطرنشان کرد: قیام ۱۵ خرداد  ماهیت الهی داشت و ملت ایران با تقدیم شهدا در این روز ثابت کرد در برابر هر گونه زیاده خواهی دشمن ایستاده و اقتدار ایران اسلامی را در سراسر جهان به نمایش می گذارد.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: تفکر امام راحل استکبار ستیزی بود و ما هم باید سعی کنیم با پیروی از سیره ایشان این روحیه را در خود تقویت نماییم.

مدیر سابق حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: مهمترین دستاورد قیام خونین پانزدهم خرداد وحدت ملی و انسجام اسلامی، رسوا شدن شاه و بی نتیجه بودن توطئه های دشمنان بود.

وی ادامه داد: قیام  پانزده خرداد ثابت کرد که ملت بزرگ ایران نه از تهدید می ترسد و نه از تحریم.

ملت بزرگ ایران نه از تهدید می ترسد و نه از تحریم

استاد حوزه علمیه قزوین بیان کرد:  قیام ۱۵ خرداد نماد مبارزه علیه استکبار بود و ملت ایران از این قیام درس مقاومت و ایستادگی گرفت و مذاکره کنندگان هم با در نظر گرفتن این موضوع باید برای پیشبرد اهداف هسته ای ذره ای از حقوق ملت ایران کوتاه نیایند.

حجت الاسلام عباسی خاطرنشان کرد: قیام  ۱۵ خرداد سال ۴۲  روز سرنوشت سازی برای ملت ایران بود؛ مردم بعد از گذشت ۳۲ سال از رحلت امام خمینی(ره)  هنوز در مسیر آرمان های ایشان گام برداشته  و با پیروی از رهبر معظم انقلاب در مقابل زیاده خواهی استکبار ایستاده اند.

استاد حوزه علمیه قزوین به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری گفت: ریاست جمهوری از اهمیت بالایی برخوردار است و انتخاب همه وزراء، استانداران، مدیران ارشد، فرمانداران، بخشداران و... بر عهده رئیس جمهور است و باید در این عرصه  انتخاب صحیح داشته باشیم.

وی اظهار کرد: امروز شرکت گسترده در انتخابات یک تکلیف و به تعبیر مقام معظم رهبری مایه آبرو و عظمت و عزت برای کشور است.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha