جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر / مجلس عزای شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام توسط آیت الله العظمی وحید خراسانی

حوزه/ مراسم عزاداری و سوگواری سالروز شهادت ششمین پیشوای جهان تشیع حضرت امام صادق علیه السلام با حضور مراجع معظم تقلید در قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،مراسم عزاداری و سوگواری در سالروز شهادت ششمین پیشوای جهان تشیع حضرت امام صادق علیه السلام  با حضور مراجع معظم تقلید در قم برگزار شد.
بر اساس این گزارش:همزمان با ۲۵ شوال سالروز شهادت صادق آل محمد(ص) مراسم عزاداری و سوگواری این امام همام، در بیوت مراجع تقلید و علما از جمله، وحیدخراسانی، نوری همدانی، صافی گلپایگانی، جوادی آملی و  علوی گرگانی  برگزار گردید و سخنرانان و مداحان ضمن بیان فضائل و ستایش خاندان امامت و ولایت  به عزاداری و سوگواری پرداختند.

نظیر این مراسم در مسجد جمکران، حرم حضرت معصومه(س)، مساجد و حسینیه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد و عصر امروز نیز در مدرسه فیضیّه نیز مراسم عزاداری برقرار خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سید محسن موسوی IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    0 0
    بسمه تعالي واقعا عزاداری چند مرجع تقلید برای امام صادق علیه السلام که کل خیابان صفائیه را گرفته بوده به اندازه حرف های حسینی بوشهری و دیگران اهمیت خبری نداشت ؟؟!!! که در صدر اخبار قرار بگیره یا ساواک بازیها نمیذاره شما اخبار را درست منتشر کنید و همیشه مهندسی شده منتشر می کنید من که حالم از این جور حقه ها که بخواهند مراجع را کم رنگ کنند بهم میخوره خجالت بکشید ننگ بر شما