جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نقده

حوزه/ بسیاری از امراض در اثر تغذیه نامناسب و عدم توجه به نکات کلیدی است که ائمه(ع) درمورد رعایت آنها در هنگام غذا خوردن تاکید کرده اند و اگر به این مسائل توجه کنیم هیچ وقت دچار برخی بیماری ها نخواهیم شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان غربی، دکتر افشار پور امروز در نشست علمی و پزشکی که در مدرسه علمیه فاطمیه (س) شهرستان نقده برگزار شد، اظهار داشت: بسیاری از امراض در اثر تغذیه نامناسب و عدم توجه به نکات کلیدی است که ائمه(ع) درمورد رعایت آنها در هنگام غذا خوردن تاکید کرده اند و اگر به این مسائل توجه کنیم هیچ وقت دچار برخی بیماری ها نخواهیم شد.

وی ادامه داد: ما در ساعت های متعدد، غذاهای متفاوت می خوریم و همین باعث می شود در بدنمان ناهنجاری ایجاد شود و معده و دستگاه گوارش نتواند هضم کند و لذا بیماریهای مختلف همچون قند خون، کبد چرب، سرطان و بیماری های مختلف به وجود می آید .

کارشناس پزشکی با بیان این که با طب اسلامی و سنتی می توان جلوی بسیاری از امراض را گرفت، تصریح کرد: نماز خواندن یکی از راهکارهای کمک به تنظیم سیستم بدن می باشد و بهترین ورزشی است که در شبانه روزی برای انسانها  تکلیف شده است. روی آوردن به داروهای شیمیایی در بسیاری از موارد مضر است و عامل برخی بیماری ها می شود و می توان برای درمان بعضی امراض از طب اسلامی کمک گرفت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha