سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام شعبانلی قزوین

حوزه / مدیر مدرسه علمیه شهرستان آوج گفت: انتخابات ۲۸ خرداد یک آزمون مقدس برای مردم است که با حضور گسترده در این عرصه سرنوشت ساز، برگ زرین دیگری به افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می افزایند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اکبر شعبانلی، صبح امروز در نشست بصیرتی طلاب و روحانیون شهرستان آوج با موضوع انتخابات، گفت: ملت ایران با حضور پرشور خود در انتخابات ۲۸ خرداد جواب تمام تهدیدهای دشمنان را خواهند داد.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران هر وقت احساس کند دشمن نزدیک تر می شود و در حال توطئه است  به صورت ید واحده به صحنه آمده  و قدرت انقلاب را به نمایش می گذارند.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان آوج ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره)، بیان کرد: حضرت امام(ره) شخصیتی بی نظیر و هدیه الهی به ایران بود که توانست با مدیریت عالی، شجاعت و رهبری خود، مهندسی انقلاب را طراحی کند.

استاد حوزه علمیه شهرستان آوج تصریح کرد: شعار اصلی ملت ایران در ۴۲  سال گذشته مرگ بر آمریکا  بوده است، این شعار تاریخی هرگز از زبان ملت ایران حذف نمی شود و هیچ گاه به آمریکا اعتماد نکرده و نخواهند کرد.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان آوج گفت: انتخابات ۲۸ خرداد یک آزمون مقدس برای مردم است که با حضور گسترده در این عرصه سرنوشت ساز، برگ زرین دیگری به افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می افزایند.

حجت الاسلام شعبانلی عنوان کرد: ملت ایران در دفاع از انقلاب و ارزش های اسلامی نشان داده اند که راه امام و شهدا را ادامه داده  و از دشمنان ترسی ندارند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha